„Omnitel” ir „Tele 2” gali duoti pradžią beprecedenčiam reklamos karui

Mobiliojo ryšio operatoriai „Omnitel” ir „Tele 2” gali duoti pradžią beprecedenčiam reklamos karui. Kol kas šalyje nepopuliari lyginamoji reklama turi potencialo tapti rimtu konkurenciniu ginklu, rašo dienraštis „Respublika”.

Daugelis vartotojų veikiausiai visiškai sutriko prasidėjus reklamos karui tarp „Omnitel” paslaugos „Ežys” ir „Tele 2” „Pildyk”. Abi kompanijos savo reklamose pateikia skaičius ir faktus, kurie esą įrodo, kad būtent jų paslauga yra pigesnė. Taigi tiek „Pildyk”, tiek „Ežys” vartotojų lyg ir neklaidina. Tačiau, kita vertus, vargu ar Lietuvoje gali būti dvi pigiausios mobiliojo ryšio paslaugos.

„Omnitel” tvirtina laimėjusi reklamos karą ir įrodžiusi, kad „Tele 2” paslauga „Pildyk” nėra pigiausias produktas išankstinio apmokėjimo mobiliojo ryšio kortelių rinkoje. Taip „Respublikai” sakė „Omnitel” rinkodaros direktorius Giedrius Makauskas.

„Vienas iš operatorių nuolat sako, kad jis yra pigiausias. Staiga pamatėme, kad taip nėra ir kad yra dešimtys atvejų, kai jis šimtais kartų brangesnis už kitus. Nusprendėme labai aiškiai parodyti esminius skirtumus”, – kompanijos sprendimą taikyti lyginamąją reklamą komentavo G.Makauskas.

Pasak jo, „Tele 2” sprendimas nutraukti analogišką reklamos kampaniją įrodo „Ežio” pergalę. „Jie nieko negali pasakyti prieš faktus, kurie yra išdėstyti. Todėl viskas yra nutraukta”, – tvirtino pašnekovas.

G.Makausko teigimu, „Omnitel” ypač piktina tai, kad „Tele 2” savo reklamose vartoja žodį „pigiausia”, taip neva vartotojams įteigdama klaidingą kainos suvokimą. Jei konkurentų reklamos pasipildytų žodžiu „turbūt” ar kiek sušvelnėtų, jiems esą būtų kur kas mažiau priekaištų.

Tuo tarpu „Tele 2” tvirtina karo nepralaimėjusi ir nenorinti veltis į konkurentų intrigas. Įmonės rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas „Respublikai” teigė, esą „Ežio” reklamose taikomi palyginimai neatitinka objektyvumo normų.

„Nusprendėme nesivelti į šitą karą, nes nematome prasmės. „Omnitel”, naudodami prekės ženklą „Ežys”, lygino savo tuometinę akciją su baziniais

„Pildyk” tarifais. Mūsų įsitikinimu, tai yra du nepalyginami dalykai. Tarsi lyginti obuolį su apelsinu – abu yra apvalūs, bet jų skonis skirtingas”, – ironizavo M.Savickas.

„Tele 2” rinkodaros direktoriaus žodžiais, tolesnis lyginamosios reklamos karas tik pakenktų vartotojams. „Savo reklamose mes lyginome obuolį su obuoliu, t.y. „Pildyk” tarifą su analogišku „Ežio” tarifu. Įrodėme, kad pokalbiai tarp „Pildyk” vartotojų buvo perpus pigesni. Lyginamąją reklamą transliavome maždaug savaitę ir nematome prasmės ją tęsti. Jeigu šis karas tęstųsi toliau, iškiltų grėsmė tiek vartotojui, tiek pačiam prekės ženklui”, – teigė M.Savickas.

Pasak jo, „Pildyk” yra ir išliks pigiausia išankstinio mokėjimo paslauga Lietuvos rinkoje. „Pigiausių paslaugų siūlymas – pagrindinė mūsų strategijos ašis. Visada siekiame rinkai pateikti pačias mažiausias kainas”, – akcentavo pašnekovas.

M.Savicko teigimu, „Omnitel”, prie „Ežio” prekės ženklo nepridėdama savo vardo, elgiasi nekorektiškai. Mat „Ežio” rinkodaros strategija esą neatitinka „Omnitel” deklaruojamų vertybių.

„Mūsų konkurentai, galbūt matydami, kad „Pildyk” kaip išankstinio mokėjimo paslauga užima didžiausią Lietuvos rinkos dalį, naudodamiesi tokiais metodais, iš „Tele 2” bando atimti rinkos dalį. Mūsų manymu, tokie metodai nėra adekvatūs. „Omnitel” kaip kompanija deklaruoja aukštus etikos standartus. Tačiau kai šalia „Ežio” nėra parašyta žodžio „Omnitel”, jie galbūt jaučiasi daug drąsesni, darydami tokias agresyvias ir galbūt ne itin etiškas akcijas. Savotiškai bandoma slėptis už „Ežio” prekės ženklo”, – svarstė pašnekovas.

„Tele 2”, anot jo, dėl nekorektiškos konkurentų reklamos neketina kreiptis į Konkurencijos tarybą. Sprendimą įmonė esą nutarė palikti vartotojams.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.