„DPD Lietuva“ siuntinių rinkos dalis padidėjo daugiau nei trečdaliu

Smulkių siuntų pristatymo paslaugą teikianti bendrovė „DPD Lietuva” pagal 2007 metų II ketvirčio pajamas užima daugiau nei trečdalį Lietuvos pasiuntinių rinkos. Lietuvos Ryšių reguliavimo tarnybos (LRRT) paskelbtos 2007 m. II ketvirčio pašto sektoriaus apžvalgos duomenimis, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2006 metais, „DPD Lietuva” savo pozicijas sustiprino beveik 6,48 punktais ir dabar užima 39,8 proc. rinkos šiame paslaugų segmente.
„Nors pasiuntinių paslaugų rinka sąlyginai yra vis dar jauna, pagrindiniai rinkos žaidėjai jau nusistovėjo, o dinamiškai auganti rinka leidžia paslaugas teikiančioms kompanijoms investuoti ir kurti tolimesnes verslo vystymo strategijas bei nusistatyti ateities tikslus”, – teigia „DPD Lietuva” generalinis direktorius Vytautas Kudzys.
Pasak jo, didėjanti „DPD Lietuva” užimama rinkos dalis rodo, kad kompanijai savo darbu pavyko įrodyti šalies verslininkams siuntų pristatymo paslaugos teikiamus privalumus, vis daugiau įmonių atsisako savo transporto ir tampa logistikos kompanijų klientais. Per antrąjį šių metų ketvirtį kompanija „DPD Lietuva” pervežė beveik 685 tūkst. siuntų, tai yra 30,7 proc. daugiau nei per 2006 m. antrąjį ketvirtį.
„Užimama vieta rinkoje įpareigoja įmonės pagrindinį dėmesį skirti paslaugos kokybę užtikrinančių bei ją kontroliuoti padedančių sprendimų diegimui bei individualių vartotojų poreikius tenkinančių paslaugų kūrimui. Turiu pripažinti, kad įmonės paslaugų pardavimai didėjo ir dėl pastaraisiais metais sparčiai augančio tarptautinių siuntų pristatymo paslaugų poreikio. Priklausydama gerai išplėtotam tarptautiniam tinklui, mūsų įmonė yra pajėgi efektyviai šį poreikį tenkinti”, – sako V. Kudzys.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.