„Baltika Group” rugpjūtį fiksuoja rekordinį apyvartos augimą

Mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Group” valdomų prekės ženklų „Monton”, „Mosaic”, „Baltman” ir „Ivo Nikkolo” parduotuvėse rugpjūčio mėnesį parduota prekių už 22,9 mln. litų, 52 proc. daugiau nei praėjusį rugpjūtį. Tai yra pirmasis kartas bendrovės istorijoje, kai mėnesio pardavimai viršija 22 mln. litų (100 mln. Estijos kronų).

Dukterinės bendrovės „Baltika Lietuva” valdomose parduotuvėse Lietuvoje parduota prekių už 5,4 mln. litų. – 50 proc. daugiau nei per praėjusių metų rugpjūtį. „Baltika Lietuva” direktorė Daina Daubarė sako, jog didžiausios įtakos pardavimų augimui turėjo mėnesio pradžioje pristatytos ir pasisekimo sulaukusios rudens kolekcijos bei akivaizdūs pirkimo įpročių pokyčiai.

„Ryškėja tendencija garderobus atnaujinti anksčiau, nelaukiant, kol „prispirs” būtinybė. Lietuvių pirkimo prioritetai keičiasi „nuo būtinybės prie stiliaus”, todėl prekyba naujomis kolekcijomis įsibėgėja vis anksčiau, o drabužiams išleidžiamos didesnės sumos”, – sako D. Daubarė.

Bendrovės apyvartos augimui įtakos turėjo ir tai, jog „Monton” parduotuvėse rugpjūtį buvo pristatytos pirmosios moteriškos ir vyriškos firminės „Monton” avalynės kolekcijos. „Monton” prekių asortimentas rugpjūtį papildytas ir naujo prekės ženklo „Spiced M” džinsų kolekcijomis. Tarp bendrovės naujienų rugpjūtį yra ir naujos „Ivo Nikkolo” parduotuvės Estijoje atidarymas.

Labiausiai „Baltika Group” valdomų prekės ženklų pardavimai augo Rusijoje – 143 proc., Latvijoje – 54 proc., Estijoje – 42 proc., Ukrainoje – 26 proc.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.