Lietuviškos degalinės gali virsti „Orlen Lietuva”

Plėsdamas „Mažeikių naftos” degalinių tinklą, koncernas veikiausiai pakeis ir jo pavadinimą. Be to, po nauja vėliava suburtos degalinės taip pat gali būti padalytos į du atskirus tinklus.

Nors dar nėra oficialaus patvirtinimo, galima pagrįstai manyti, kad „Mažeikių naftos” valdomas „Ventus” degalinių tinklas netrukus pakeis vardą į „Orlen Lietuva”. Apie tokią galimybę susitikime su Lietuvos žurnalistais netiesiogiai užsiminė „PKN Orlen” bei „Mažeikių naftos” valdybos pirmininkas Piotras Kovnackis (Piot Kownacki) . Be to, tarp koncerno svarstomų plėtros variantų yra ir ekonominių degalinių tinklo sukūrimas, rašo „Respublika”.

„Mažmeninės prekybos sektorius – vienas svarbiausių koncernui. Ketiname sparčiai plėtoti degalinių tinklą Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse. Numatoma iki 2012 m. Lietuvoje ir Latvijoje sukurti 120 degalinių tinklą, taip pat neatmetant galimybės plėstis ir Estijoje”, – teigė P.Kovnackis.

Lenkijos koncerno vadovas neslėpė tikįs, kad „Ventus” degalinių skaičius Lietuvoje, šiuo metu siekiantis 34, šiek tiek padidės dar šiemet. Tačiau jis taip pat pripažino, kad Lietuvos verslininkai bei žemės savininkai labai nenoriai kalba apie sandorius su lenkais.

„Vyksta labai intensyvios ir, turiu pripažinti, sunkios derybos dėl jau esamų degalinių ir sklypų degalinių statybai pirkimo. Su stambiaisiais tinklais (pvz., „Statoil” ar „Lukoil” – aut. past.) dėl pirkimo nesiderame, kalbamės tik su smulkiaisiais degalinių savininkais”, – teigė P.Kovnackis.

„PKN Orlen” vadovas nesutiko atskleisti, koks bus naujasis degalinių prekės ženklas. Jis leido suprasti, kad „Ventus” ženklo nebeliks, o sprendimas dėl naujojo tinklo pavadinimo jau priimtas. Tačiau tai esanti komercinė paslaptis.

„Respublikos” paklaustas, ar degalinių pavadinimai Lietuvoje ir Latvijoje bus identiški, P.Kovnackis vis dėlto užsiminė, kad jie bus „ne vienodi, bet labai panašūs”. Taigi galima daryti prielaidą, kad netrukus „Ventus” tinklas virs „Orlen Lietuva” ir „Orlen Latvija”. Kitas variantas – dalinis „Ventus” prekės ženklo išlaikymas, degalines perkrikštijant į „Ventus Lietuva” ir „Ventus Latvija”.

Vis dėlto „Mažeikių naftos” valdybos pirmininkas pripažino nesitikįs lengvai įsitvirtinti Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje. „Degalinių skaičius Lietuvoje atitinka rinkos poreikius, žemėlapyje nėra baltų dėmių, kuriose būtų galima užimti laisvą rinką. Taigi konkuruoti galima tik per kainą ir teikiamų paslaugų kokybę”, – pabrėžė P.Kovnackis.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.