Per pusmetį „Camelia” vaistinių pardavimai išaugo 49 proc.

Vieno didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklo „Camelia” pardavimai pirmąjį šių metų pusmetį sudarė 116 mln. 144 tūkst. litų, tai 49 procentais daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.

Tokius finansinius įmonės rezultatus lėmė sėkmingai įvykdyta reorganizacija ir sparti verslo plėtra. UAB „Nemuno vaistinė” valdanti „Camelia” vaistinių tinklą 2007 metų sausio 1 dieną susijungė su didmeninės vaistų prekybos bendrove „Mauda” ir jos dukterinėmis įmonėmis.

Sujungiant mažmeninės ir didmeninės prekybos įmones siekta užtikrinti efektyvesnį įmonės valdymą, optimizuoti visus veiklos procesus perimti vieni kitų patirtį ir pritaikyti ją naujame veiklos etape. Tai leido užtikrinti klientams teikiamų paslaugų kokybę ir geriau įgyvendinti pagrindinį „Camelia” tikslą – pirkėjams pasiūlyti dar mažesnes vaistų kainas.

„Camelia” – bene sparčiausiai pastaruoju metu augantis vaistinių tinklas Lietuvoje. Per pirmąjį šių metų pusmetį atidaryta 19 naujų „Camelia” vaistinių. Atsižvelgiant į vis dar esantį vaistinių trūkumą provincijoje, naujosios vaistinės įsteigtos ne daugiau kaip 3 tūkst. gyventojų turinčiuose miesteliuose: Jiezne, Priekulėje, Vabalninke ir kt.

„Džiaugiamės, kad pagrindiniai mūsų tikslai – mažos vaistų kainos, aukščiausios kokybės aptarnavimas ir patogiose klientams vietose įsikūrusios vaistinės sutampa su mūsų pirkėjų interesais. Pasirinkta tokia strategija leidžia ne tik geriausiai tenkinti klientų poreikius, bet užtikrina ir mūsų tinklo pardavimų augimą. Prognozuojame, kad panašūs augimo tempai išliks ir antrąjį šių metų pusmetį,” – sako „Camelia” vaistinių tinklo generalinis direktorius Mindaugas Antanaitis.

Šiuo metu vaistinių tinklas „Camelia” vienija 180 vaistinių visoje Lietuvoje. Jose dirba daugiau nei 500 profesionalių vaistininkų ir kitų darbuotojų, pirkėjams siūloma daugiau kaip 2 tūkstančių 500 pavadinimų vaistų, vitaminų, maisto papildų, asmens higienos ir kosmetikos priemonių. „Camelia” tinklas užima apie 15 procentų vaistinių rinkos.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.