„Ryanair” nepripažinta greitesnė už traukinius „Eurostar”

Britų reklamos standartų valdyba „Advertising Standards Authority” (ASA) neleido Airijos pigių skrydžių kompanijai „Ryanair” savo reklamoje tvirtinti, kad jos lėktuvai greitesni už traukinius „Eurostar”.

„Ryanair” tvirtino, kad jos kelionė maršrutu Londonas-Briuselis trunka 70 min., palyginti su 131 min. greitaeigiu keleiviniu traukiniu „Eurostar”.

Tačiau britų reklamos standartų agentūra tvirtina, kad kelionė iš Londono centro iki Stenstedo oro uosto ir iš Šarlerua oro uosto iki Briuselio centro truks dar mažiausiai 1 val. 45 minutes, be paties skrydžio. O „Eurostar” išvyksta ir atvyksta iš ir į abiejų sostinių centrinius rajonus.

Be to, agentūra atkreipė dėmesį į tai, kad norėdami nukakti iki oro uosto keleiviai turi papildomai sumokėti, todėl „Ryanair” pranešimai apie bendrą kelionės kainą taip pat yra netikslūs.

„Mūsų manymu, daugelis reklamos skelbimų skaitytojų gerai neįsivaizduoja, kur įsikūrę oro uostai ir kokios gali būti papildomos išlaidos, siekiant iki jų nuvažiuoti”, – pastebima ASA pranešime. Agentūra pareikalavo, kad airių oro transporto bendrovė pašalintų iš visų reklaminių tekstų ginčijamus tvirtinimus.

Tuo tarpu „Ryanair” suskubo apginti savo poziciją teigdama, kad iki geležinkelio stočių keleiviams taip pat tenka kažkokiu būdu nukakti ir ši kelionė taip pat kainuoja.

„Tik labai turtingi žmonės arba lėtapėdžiai eikvoja savo laiką kelionėms „Eurostar”, – pareiškė oro transporto kompanijos atstovas.

Pasak jo, „nė vienas priežiūros tarnybų paikas potvarkis” negali nuslėpti oro linijų sėkmės.

Naujausiais duomenimis, per šių metų liepą „Ryanair” pervežė beveik 4,8 mln. keleivių, arba 21 proc. daugiau nei per tą patį laiką prieš metus. Iš viso per laikotarpį nuo 2006 m. rugpjūčio 1 d. iki 2007 m. liepos 31 d. Airijos oro vežėjos paslaugomis Europoje pasinaudojo per 45 mln. keleivių.

Tuo tarpu „Eurostar” savo internetiniame tinklalapyje tvirtina, kad 2006 m. maršrutu Londonas-Paryžius (su maršruto pratęsimu iki Avinjono ir Prancūzijos Alpių) ir Londonas-Lilis-Briuselis buvo pervežta 7,85 mln. keleivių (5,4 proc. daugiau nei 2005 metais). Daugelis iš jų pasirinko kelionę traukiniu vietoj skrydžio lėktuvu dėl sustiprintų saugumo priemonių, taikomų oro uostuose, reisų atidėjimo dėl terorizmo grėsmės ir blogų oro sąlygų.

Nuo šių metų lapkričio kelionių „Eurostar” linija Europos maršrutais dar sumažės, nes pradės veikti naujasis terminalas Londono Sent Pankraso stotyje vietoj iki tol naudojamos Vaterlo stoties. Bilietai į pirmuosius lapkričio 14 d. traukinius dienai maršrutais Londonas-Paryžius ir Londonas-Briuselis jau visiškai išpirkti.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.