A92 markės benzinas garuoja iš rinkos

Mažėjant A92 markės benzino poreikiui Lietuvos rinkoje, AB „Mažeikių nafta” svarsto galimybę nutraukti jo gamybą.

Tiesa, įmonė ramina, kad šios markės benzinas bus tiekiamas ir toliau, tik galbūt mažesniais kiekiais, o gamybos nutraukti neva tikrai nenumatoma nei šiais, nei ateinančiais metais.

„Nesutirštinkim spalvų. Nutraukti A92 markės benzino gamybos tikrai nebeketiname. Žinoma, įmonė žiūri į ateitį ir svarsto įvairius variantus. Faktas toks, kad šio benzino poreikis Lietuvoje kasmet mažėja, ir anksčiau ar vėliau reikės jo gamybos atsisakyti, bet tikrai ne artimiausiais metais”, – „Respublikai” tvirtino „Mažeikių naftos” Komunikacijos skyriaus viršininkas Rosvaldas Gorbačiovas.

Pasak jo, Lietuvos rinkoje A92 markės benzino poreikis kasmet smunka maždaug 15 proc. Tam daugiausiai įtakos turi laipsniškai atsinaujinantis šalies automobilių parkas, mat naujesnės kartos transporto priemonės naudoja švaresnį A95 markės benziną.

„Mažeikių naftos” prekybos namų” rinkodaros vadybininkas Sigitas Zakalskis patikslino, kad per mėnesį Lietuvoje sunaudojama apie 2,5 tūkst. tonų A92 markės benzino, o per metus – apie 30 tūkst. tonų. Esant tokiems paklausos mažėjimo tempams, jau po trejų metų metinis šio produkto rinkos poreikis turėtų nesiekti nė 20 tūkst. tonų.

S. Zakalskis taip pat akcentavo, kad kainų skirtumas tarp A92 ir A95 markės benzino nėra didelis, o kokybės skirtumas – milžiniškas. Taigi laipsniškai mažėjant A92 markės benzino paklausai ir rinkoje įsivyraujant A95 markės, klientai esą turėtų ne pralošti, o išlošti.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.