Lyderiui šypsosi sėkmė

Į techninės priežiūros juostą pasukus K.Raikkonenui, intrigą padidino klausimas, kokią taktiką pasirinks lyderis L.Hamiltonas – tuoj paseks ant kulnų lipančio pagrindinio varžovo pėdomis ar lengvesniu automobiliu bandys užsitikrinti kuo didesnį laiko pranašumą?

Vengrijoje prie starto linijos automomobiliai rikiavosi kiek neįprastai. Vienas lenktynių lyderių Fernando Alonso („McLaren”) stovėjo tik 6-as, nors išvakarėse buvo užsitikrinęs pirmąją poziciją. Dėl reglamento pažeidimo jam skirta kelių starto pozicijų bauda. Felipe Massos („Ferrari”) ties priekine linija apskritai nebuvo matyti, jis startavo tik 14-as. Markas Webberis ir Davidas Coulthardas (abu iš „Red Bull”) atitinkamai užėmė 9-10 starto vietas, Giancarlo Fisichella („Renault”) – 13. Ties priekine linija stovėjo Lewisas Hamiltonas („McLaren”), Nickas Heidfeldas („BMW Sauber”). Pastarąjį išsyk po starto aplenkė Kimi Raikkonenas („Ferrari”). Beveik tuo pat metu F.Alonso priartėjo prie Roberto Kubicos („BMW Sauber”) ir jį aplenkė. Penktas važiavo Ralfas Schumacheris („Toyota”), 6-as – F.Alonso, 7-as R.Kubica, 8-as – M.Webberis.

Keitėsi pozicijos

Baigiant pirmąjį ratų dešimtuką, L.Hamiltonas prieš K.Raikkoneną pirmavo 3,295 sek. F.Alonso nuo R.Schumacherio atsiliko 0,475 sek., dar po rato – 0,752 sek. Heikki Kovalainenas („Renault”) jau buvo aplenkęs D.Coulthardą ir važiavo 9-as. Ketvirtojoje vietoje važiavęs Nico Rosbergas („Williams”) prieš R.Schumacherį pirmavo 3,402 sek. Pirmasis į techninės pagalbos juostą pasukęs N.Heidfeldas ten užtruko 7,7 sek. Beveik kartu su juo ten apsilankė N.Rosbergas. F.Alonso techninės pagalbos juostoje užtrukęs kiek ilgiau – 9,9 sek., baką papildė 95 litrais degalų ir sugrįžo į 12-ąją vietą. Po 25 ratų L.Hamiltonas prieš K.Raikkoneną pirmavo 1,472 sek. Vienas paskutinių į techninės pagalbos juostą užsuko D.Coulthardas (8,7 sek.). Ten dar nebuvo lankęsis H.Kovalainenas. Sukdamas 38 ratą dėl techninių gedimų iš lenktynių pasitraukė Jensonas Buttonas („Honda”).

Susidūrimas nubloškė į veją

Viename iš trasos posūkių susidūrė Anthony Davidsono („Super Aguri”) ir G.Fisichellos automobiliai. Per avariją sugadinta A.Davidsono formulės užpakalinė pakaba, po smūgio trasoje automobilį apsuko ir nubloškė į žaliąją veją. Lenktynininkai nenukentėjo, bet A.Davidsonas buvo priverstas pasitraukti iš lenktynių. Tada dar savo eiga į techninės pagalbos juostą nuvažiavo Vitantonio Liuzzi („Toro Rosso”) ir iš ten nebepasirodė.

Padidėjo intriga

Likus 24 ratams paskui L.Hamiltoną važiavo K.Raikkonenas, N.Heidfeldas, R.Scumacheris, F.Alonso, N.Rosbergas, H.Kovalainenas. Į techninės pagalbos juostą pasukęs K.Raikkonenas (8,3 sek.) į baką įpylė 76 litrus degalų. Intrigą padidino klausimas, kokią taktiką pasirinks lyderis L.Hamiltonas – tuoj paseks ant kulnų lipančio pagrindinio varžovo pėdomis ar lengvesniu automobiliu bandys užsitikrinti kuo didesnį laiko pranašumą? Pastarasis žingsnis buvo daug rizikingesnis – laimėti pranašumą gali nepavykti dėl kliūčių trasoje, dėl avarijų, dėl variklio perkrovų ir automobilio gedimų. Tačiau būtent antrąjį kelią ir pasirinko L.Hamiltonas.

Tempas lėtėjo

Po K.Raikkoneno apsilankymo techninės priežiūros juostoje, kur jis sugaišo nemažai laiko, L.Hamiltonas netrukus prieš jį pirmavo 26,112 sek. Likus 22 ratams iki finišo, L.Hamiltonas atotrūkį padidino iki 26,637 sek., dar po rato – iki 27,204 sek., 28,457 sek. Prieš įveikdamas paskutinius 20 ratų techninėje juostoje sustojo ir lenktynių lyderis L.Hamiltonas (4,9 sek.). Vis dėlto jis sugrįžo neužleidęs 1-osios vietos, bet persvara prieš varžovus tolydžio tirpo. Likus 13 ratų iki finišo, L.Hamiltono persvara prieš K.Raikkoneną tebuvo 0,605, 0,729, 0,553 sek. Atrodė, kad L.Hamiltono tempas lėtėja.

Taktika pasiteisino

Paskutinius 10 ratų lyderius skyrė 0,777, 0,786 sek. Paskui lyderius rikiavosi N.Heidfeldas, F.Alonso, R.Kubica, R.Schumacheris, N.Rosbergas, H.Kovalainenas. Likus 5 ratams L.Hamiltonas prieš K.Raikkoneną pirmavo 0,950 sek. F.Alonso nuo N.Heidfeldo atsiliko 0,574 sek. F.Massa pakilo į 13-ąją vietą. Paskutinis finišavo R.Barrichello. Ant nugalėtojų pakylos atsistojo L.Hamiltonas, K.Raikkonenas, N.Heidfeldas. „McLaren” pilotas dabar pirmauja pagal čempionato lentelę – 80 taškų. Antrojoje vietoje – komandos nario F.Alonso – 73 taškai. Iki čempionato pabaigos liko 6 etapai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Sportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.