Populiarėja dovanų čekiai

Kai poreikiai didėja, darosi sudėtinga išrinkti dovaną mylimam žmogui.

Kiekvienas atėjus ypatingai progai tikisi ko nors patinkančio ir atitinkančio savus kriterijus. Nė vienas nebus patenkintas kelis metus iš eilės gaudamas dovanų nuotraukų albumą ar žvakidę. Originalios ir svarbiausia tam tikram žmogui tinkančios dovanos paieškos tampa galvos skausmu ne vienam vyrui ar moteriai.

Išsigelbėjimas – dovanų čekiai

Lyg ir žinai kokia sritimi domisi žmogus, kuriam ieškai dovanos, tačiau kartais pritrūksta konkretumo. Žinai, kad mėgsta kvepalus, bet nežinai patinkančio kvapo, pastebi, kad mėgsta skaityti knygas, tačiau neįsidėmi kokias. Tokiu atveju gali išgelbėti puikus prekybininkų išradimas – dovanų čekiai arba kuponai. Jų galima įsigyti daugelyje parduotuvių bei įmonių, prekiaujančių beveik viskuo: nuo maisto prekių, kosmetikos ar drabužių iki buitinės technikos, kelionių ar net šuolio parašiutu. Telieka sukrapštyti reikiamą sumą pinigų ir apdovanotasis žmogus galės džiaugtis pasirinkimo laisve.

Sumą renkasi klientas

Dovanų čekiai dažnai tampa tikru išsigelbėjimu skubantiems ir pritrūkusiems fantazijos žmonėms. Tereikia išsirinkti norimą sumą. Kai kuriose parduotuvėse dovanų čekiai būna su jau iš anksto nurodytomis sumomis. Tai būdinga dideliems prekybos centrams, kaip „Maxima” „Rimi” ar „Iki”. Bendrovė „Maxima LT” suteikia galimybę klientams įsigyti dovanų čekių už 20, 50 ir 100 litų. Pasak „Maxima LT” atstovės ryšiams su visuomene Viktorijos Jakubauskaitės, populiariausia suma šiuo metu yra 50 litų.

Parfumerijos ir kosmetikos parduotuvės „Sarma” administratorė Vilma Jankauskaitė pasakojo, jog dovanų čekiuose kaina įrašoma tokia, kokios pageidauja klientas. Egzistuoja tik pradinė riba – 20 litų, o galutinę ribą lemia tik kliento piniginės storis. V.Jankauskaitė paminėjo, jog populiariausios pasirenkamos sumos – tai 50 arba 100 litų.

Populiaru tarp įvairių žmonių

Vos pasirodę dienos šviesoje dovanų kuponai tapo ypatingai populiarūs. V.Jakubauskaitė teigė, kad 2001 m. pasirodę šio prekybos tinklo dovanų čekiai iškart susilaukė didelio populiarumo, kadangi tai buvo naujiena tarp prekybos centrų. Ši paslauga kasmet vis populiarėja. Taip pat dovanų čekiais neretai susigundo ir įvairios organizacijos. Jos čekius dovanoja darbuotojams įvairių švenčių proga.

Nors parfumerijos ir kosmetikos parduotuvėje dažniau lankosi moterys, V.Jankauskaitė pastebėjo vis didesnį vyrų, norinčių palepinti savo mylimas moteris, antplūdį per didžiąsias metų šventes.

Klientų pageidaujančių dovanų čekių suaktyvėjimą per žiemos šventes ar Velykas paminėjo ir „Maxima LT” atstovė V. Jakubauskaitė.

Nesusipratimų nepasitaiko

V.Jakubauskaitė minėjo, kad kol kas ypatingų nesusipratimų susijusių su dovanų čekiais patirti neteko.

„Su mūsų dovanų čekiais galima atsiskaityti bet kurioje mūsų parduotuvėje. Galima pirkti visas prekes, išskyrus tabaką.” – sakė ji.

Nesusipratimų dėl tabako nekyla – veikia programinis valdymas, todėl įsigyti tabako gaminių programa neleis. Taip pat nepasitaiko ir klientų su pasibaigusio galiojimo dovanų kuponais, mat jų galiojimo laikas gana ilgas.

Klaipėdoje esančios parduotuvės „Sarma” administratorė taip pat neprisimena, nesusipratimų, susijusių su dovanų čekiais. Ji pabrėžė, kad „Sarmos” dovanų kuponai galiojimo laikas net 3 mėnesiai, todėl pavėlavusių beveik nebūna.

Klastotės – retas dalykas

Liepos pabaigoje pasirodė pranešimas apie suklastotus drabužių parduotuvės „Baltman” dovanų čekius. Ši bendrovė dovanų ar nuolaidų čekių nepardavinėja ir jų įsigyti buvo galima tik per akciją „Baltman” kostiumų dienos”, kai 100 litų vertės kuponai buvo dovanojami kostiumus vilkintiems vyrams. Suklastotą čekį pateikęs pirkėjas sakėsi jį įsigijęs pagal skelbimą internete.

Tiek bendrovės „Maxima LT” atstovė spaudai, tiek „Sarmos” administratorė pasakojo, kad iki šiol jų parduotuvėse klastočių nepasitaikė.

„Sarmos” atstovė V.Jankauskaitė paminėjo, jog jų dovanų čekiai turi išskirtinius ženklus, apsaugas – hologramą bei specialią skaičių kombinaciją. Dėl tokių apsaugos ženklų trūkumo, beje, ir buvo pastebėta „Baltman” čekio klastotė.

Na, o kokie ypatingi ženklai saugo „Maximos” dovanų kuponus lieka komercinėje paslaptyje, tačiau V. Jakubauskaitė patikino, kad apsauga patikima.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.