„Omnitel” 1003 km maratoninėse lenktynėse Palangoje netrūko dūmų ir ugnies.
Aštuntą kartą surengtose varžybose nugalėtojai paaiškėjo tik nuvažiavus daugiau nei pusę trasos. Iki tol lyderių rikiuotę nuolatos perstumdydavo avarijos ir techniniai gedimai.
Įveikė visą trasą
Patikimiausiai lenktynėms savo automobilį paruošė „Adampolis Racing Team” pirmoji komanda. Jos nariai Vidas Čebatavičius ir Ramūnas Čapkauskas su visą distanciją nepriekaištingai atlaikiusiu „AGM Kit Car” prieš lenktynių pabaigą jau turėjo reikiamą laiko atsargą ir ramiai baigė 335-ąjį ratą.
Jie lenktynėse pasiekė ir didžiausią greitį – 126 km per valandą. Šios ekipos visų lenktynių vidutinis greitis taip pat buvo geriausias – 103 km per valandą.
Vienas ratas yra 2994 metrų ilgio. Šis ekipažas 1003 kilometrus nuvažiavo per 9 val. ir 43 minutes.
Įveikti visą trasą tokiu rezultatu yra laimėjimas. Pernai pirmosios vietos laimėtojas per dešimt valandų tenuvažiavo 955 kilometrus.
Į lyderius – „Renault”
Antri finišo liniją kirto „Automoto projektų” pirmoji komanda, kurios internacionalinis lietuvių Deivido Jociaus ir Sauliaus Girdausko, ukrainiečių Jevgenijaus Červonenkos, Aleksandro Saliuko ir latvio Raimondo Kisielso ekipažas su „Renault Megane Trophy” nuo nugalėtojų atsiliko 5 ratais.
Trečiąją absoliučios įskaitos vietą užėmė „Renault LT Racing Team” atstovaujama Dariaus Vilimo, Viliaus Rožuko ir Evaldo Čirbos. Jie vairavo „Renault Clio R3” automobilį ir nugalėtojams pralaimėjo 15 ratų.
Ketvirtoje vietoje su „Subaru Impreza „WRX STI SPEC C” liko „Topo Centras – Subaru” komanda.
Penktąją vietą užėmė „Šiaulių ASK Slikas” su „Volkswagen Polo”, o šešta liko „Rimo” komanda, su jau ne vienas ilgų nuotolių lenktynes atlaikiusia „Honda Civic”.
Vietiniai lenktynių atstovai Palangos „Turbožiedas-FMPalanga” komanda su „BMW 325” bendroje įskaitoje liko keturiolikta.
Gedo sankabos
Iš pirmo žvilgsnio dešimt valandų trunkančios lenktynės yra labai ilgos. Bet šiemet jos prabėgo labai greitai – veiksmo trasoje netrūko.
Jau pirmąją lenktynių valandą keli automobiliai nebegalėjo tęsti varžybų.
Ant lietuviško asfalto sunkiai valdyti galingą automobilį sekėsi svečiams iš Belgijos – ekipai „Qvick Motors Sport”. Jos „BMW M3” automobilis suknežo atsitrenkęs į trasos apsaugos atitvarus.
Netrukus dėl „BMW 330” sankabos gedimo pasitraukė ir „NN Racing” komanda.
Ypač apmaudus automobilio gedimas buvo „Kauno grūdų – Sonex” komandai. Jie laimėjo išvakarėse vykusias kvalifikacines varžybas.
Bet didelės pastangos gauti geresnę starto poziciją atsiliepė automobiliui. Komanda dėl suby-rėjusios sankabos nutarė nebetęsti lenktynių.
Neatlaikė ir „Porche”
Apmaudus gedimas ištiko ir kitą lyderį, „Baltic Optical Disk Group” komandą. Jos „Porsche 911 GT3 997” automobiliui, kaip įtaria komandos vadovas Jonas Dereškevičius, dėl gamyklinio broko trūko aušinimo sistemos žarna.
Sėkmingai važiavusios „Stokker Racing Team” vienas ekipažo narių trinktelėjo į apsaugos atitvarus, ir jų „Renault Clio V6 Trophy” užsidegė.
Saugos personalas per akimirką nuslopino iš po variklio dangčio pliūptelėjusius ugnies liežuvius.
Dėl įvairių problemų lenktynių trasą paliko ir „Auto Akstės” bei „Adampolio Racing Team” antrosios komandos, „Lectus Rally Racing Team”.
Sėkmingai varžiusiaisi ir du trečdalius lenktynių lyderių trejetuke važiavusiai „Automo toprojektų” antrajai komandai taip pat nutiko apmaudus gedimas.
Net 5,7 litro darbinio tūrio variklio varoma „Chevrolet Corvette” sustojo dėl pavarų dėžės gedimo.
Monstrą vairavusiems Eugenijui Tumalevičiui, Henrikui Kazakauskui ir Modestui Jakui liko tik paguoda, kad „Chevrolet Corvette” lenktynių išvakarėse buvo išrinktas gražiausiu „Omnitel” 1003 km lenktynių automobiliu.