„BusinessWeek”: geriausias prekės ženklas – „Coca-Cola”

Žurnalas „BusinessWeek” ir kompanija „Interbrand” sudarė kasmetį geriausių prekės ženklų šimtuką, kurio pirmoje vietoje atsidūrė kompanijos „Coca-Cola” prekės ženklas.

Antroje vietoje yra JAV kompanija „Microsoft” – didžiausia pasaulyje programinės įrangos gamintoja, o trečioje – IBM.

Bendrovės „Coca-Cola” prekės ženklas geriausiu pasaulyje pripažįstamas jau septintus metus iš eilės. Tačiau pažymima, kad šiemet „Coca-Cola” geriausiu prekės ženklu pripažįstamas ne dėl pagerėjusios bendrovės reputacijos, bet dėl besiplečiančio jos verslo.

Sąrašo sudarytojų nuomone, „Coca-Cola” pernai turėjo kovoti su pasaulyje augančia neigiama reakcija į „nesveikų” produktų vartojimą. Tuo tarpu greito maisto restoranų tinklo „McDonald’s”, susidūrusio su tokiomis pat problemomis, prekės ženklo vertė padidėjo 7 proc. iki 29,4 mlrd. JAV dolerių.

Sparčiausiai brangsta „Google” prekės ženklas, kuris praėjusiais metais pabrango 44 proc. iki 17,8 mlrd. JAV dolerių. „Google” konkurentės „Yahoo!” prekės ženklo vertė per metus nepakito ir siekė 6,07 mlrd. JAV dolerių. „Google” sąraše užima 20-ąją vietą, o „Yahoo!” – 55-ąją.

Daugiausia per metus smuko JAV automobilių gamintojos „Ford” prekės ženklo vertė – 18 proc. Kompanija sąraše užima 41-ąją vietą.

Į geriausių pasaulio prekės ženklų šimtuką taip pat pateko „Nokia” (5 vieta), „Citibank” (11), bankas „HSBC” (23), „Apple” (33), „Nintendo” (44) ir „Starbucks” (88).

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.