Savivaldybė trumpins eiles

Ilgos eilės savivaldybės pirmajame aukšte, kur klaipėdiečiai laukia deklaruoti gyvenamąją vietą, netrukus sumažės.

Po „Klaipėdos” publikacijos apie žmonių vargus ilgas valandas laukiant, kol juos aptarnaus Ryšių su visuomene skyriaus specialistai, savivaldybė ėmėsi operatyvių veiksmų.

Nuo liepos 1-osios Vyriausybė įpareigojo savivaldybę perimti gyvenamosios vietos deklaravimo funkciją iš Migracijos skyriaus. Pirmos naujosios tvarkos dienos parodė, kad tą darbą dirbančių darbuotojų skaičius nepakankamas, žmonės ilgai vargsta eilėse.

„Nuo praėjusių metų susikaupė pluoštas popierių susirašinėjimo dėl šio reikalo su Vidaus reikalų ministerija. Savivaldybė argumentuotai, su skaičiais prašė ministerijos skirti reikiamų pinigų. Kol kas gerų poslinkių nėra. Tačiau žmonės neturi būti kankinami dėl to, kad viena valdžia nesusikalba su kita. Po diskusijų su politikais nutarėme iš miesto iždo skirti pinigų dar vienam darbuotojui išlaikyti. Sprendimas priimtas operatyviai, dar vienas papildomas darbuotojas pradės dirbti jau poryt”, – sakė vicemerė Judita Simonavičiūtė

Anot jos, savivaldybė perskirstė darbus tarp „vieno langelio” darbuotojų. Jie padeda specialistėms tvarkyti gyvenamosios vietos deklaravimo dokumentus

Vyriausybė delegavo savivaldybei gyvenamosios vietos deklaravimo funkciją, o pinigų skyrė per mažai. Iš gaunamų lėšų galima išlaikyti tik du darbuotojus, gaunančius kuklią algą.

Migracijos skyriuje net 7 darbuotojai teikė paslaugas Lietuvos piliečiams, 4 buvo atsakingi už paslaugas užsienio piliečiams, dar 2 teikė adresų informaciją.

Vicemerė tikino, kad savivaldybė sieks tas lėšas iš Vyriausybės atgauti. Jos manymu, gyventojų migracijos apskaitai, pažymoms išduoti reikalingi keturi darbuotojai.

Tačiau diskusija su Vyriausybe dėl etatų vyks jau nebeerzinant žmonių.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.