Naktipiečių tenka laukti keletą valandų

Naktį savaitgaliais, o ypač šventiniais, ne visuomet rasite, kur numalšinti alkį. Kavinių virtuvės paprastai uždaromos anksčiau nei pačios kavinės, o į namus užsakyto maisto gali tekti laukti iki pusryčių.

LŽ atliko nedidelį eksperimentą – paskambinę kelių sostinėje esančių kavinių administracijai klausėme, iki kada jų kavinėse galima gauti maisto.

Paaiškėjo, kad daug kur nesutampa kavinės ir virtuvės darbo valandos. „Savaitgaliais dirbame iki 4 valandos ryto, o virtuvėje plyta išjungiama pusvalandžiu, kartais – valanda anksčiau, todėl prieš darbo pabaigą maisto negalėsite užsisakyti”, – neslėpė sostinės kavinės „Savas kampas” darbuotoja.

Kavinės „Žaltvykslė” darbuotojas aiškino, kad maisto naktimis parduoti neapsimoka. „Dirbame iki 12 valandos nakties, o virtuvė uždaroma apie 11 valandą. Bandėme savaitgalį pratęsti jos darbo valandas, bet pelno tai nedavė”, – patirtimi pasidalijo pašnekovas.

Naktį klientai dosnesni

Tuo tarpu „Čilijos”, kuriai priklauso iki 6 val. ryto veikianti maitinimo įstaiga Vilniaus centre, rinkodaros vadovas Mindaugas Gumauskas sako pastebintis, kad darbo naktimis plėtra yra potenciali. Jo žodžiais, naktį nuo 12 iki 2 valandos ir nuo 3 iki 6 valandos, kai jaunimas išeina iš klubų, klientų srautai prilygsta pietų laikui dieną.

M.Gumauskas teigia, kad klientai naktį yra kur kas dosnesni ir arbatpinigių juos aptarnaujantiems padavėjams palieka daugiau nei dieną.

Kaip pažymi pašnekovas, maitinimosi įpročiai dieną ir naktį šiek tiek skiriasi. „Keista, bet naktimis klientai užsisako ne lengviau virškinamus, o lengviau išsirenkamus patiekalus, pavyzdžiui, picas, koldūnus, makaronus”, – sakė M.Gumauskas.

Jis tvirtina, kad maisto pristatymo į namus apimtis savaitgalių naktimis būna beveik tokia pat kaip ir darbo dienomis ne nakties metu. „Tačiau paprastomis naktimis užsakymų pristatyti maistą į namus būna gerokai mažiau nei savaitgaliais”, – pažymėjo pašnekovas. Jis teigia, kad dieną į namus užsakyto maisto pristatymas trunka iki valandos, o naktį šis laikas gali pailgėti iki kelių valandų dėl to, kad kurjerių skaičius tuomet yra ribotas ir veikia mažiau maistą gaminančių padalinių.

Savaitgaliais naktimis, jo teigimu, daugiau būna klientų, valgančių prie restoranų staliukų, negu užsisakančiųjų maistą telefonu.

Išalkę žmonės, pasak jo, eilėse naktimis priversti stovėti keliolika minučių, o dieną ilgiausiai tenka laukti vos kelias minutes.

„Apsilankymo trukmė yra apie valandą tiek dieną, tiek naktį”, – minėjo pašnekovas.

Stiprinasi degalinėse

Tuo tarpu degalinės vasaros naktimis tampa vieta, kur „pasotinami” ne tik automobiliai, bet ir jų savininkai.

„Savaitgalio naktį degalinė dažniau tampa vieta pavalgyti ar nusipirkti maisto, nei prisipildyti baką degalų”, – LŽ teigė „Lukoil Baltija” mažmeninės prekybos direktorius Romas Turlinskas.

Pasak jo, vasara daro įtakos karšto maisto pardavimui naktį. „Rudenį ar žiemą prekyba vadinamaisiais submarinais, dešrainiais ir sumuštiniais aprimsta 21 val. Vasarą ji aktyvi iki pat 24 val., o savaitgaliais – dar ilgiau”, – sakė R.Turlinskas.

Apskritai savaitgaliais karšto maisto naktį parduodama tiek, kiek per visos darbo savaitės naktis kartu sudėjus. „Maisto pardavimui naktį turi įtakos ir ilgieji savaitgaliai. Tuomet aprimsta prekyba Vilniuje ir Kaune, bet gerokai išauga prie didžiųjų automagistralių įsikūrusiose degalinėse, taip pat Klaipėdoje ir Trakų, Utenos, Anykščių, Ignalinos rajonuose”, – dėstė R.Turlinskas

Naktimis perka drabužius

Viktorija Jakubauskaitė, „Maximos LT” atstovė ryšiams su visuomene, sako, kad Vilniuje vienintelėje naktį prekiaujančioje šio tinklo parduotuvėje lankosi ne tik išalkęs jaunimas, bet ir turistai, taip pat iki vėlumos arba naktį dirbantys žmonės, kurie apsipirkti dieną ar vakare neturi galimybių.

„Kiti pirkėjai apsipirkti ateina specialiai naktį norėdami išvengti žmonių gausos”, – LŽ pasakojo V.Jakubauskaitė.

Pašnekovė prisimena, kad prieš pradedant naktinį parduotuvės darbą daryti tyrimai parodė, jog pirkėjai į šį prekybos centrą naktį eitų pirkti gaiviųjų gėrimų, sulčių, maisto produktų, alkoholinių gėrimų, greitai paruošiamų maisto produktų, lengvų užkandžių ir t. t.

„Dirbdami daugiau nei pusę metų galime pasakyti, kad pagrindinis pirkėjų apsipirkimo tikslas tikrai yra ne alkoholiniai gėrimai. Perka įvairiausius maisto produktus, pusgaminius, salotas, mišraines. Yra buvę, kad naktį pritrūkome populiarios baltosios mišrainės. Žmonės naktį perka ir indus, drabužius, avalynę, buitinę chemiją, tabaką, gaiviuosius ir stipriuosius gėrimus, prekes naminiams gyvūnams ir t. t.” – naktimis pirkėjus dominančias prekes vardijo V.Jakubauskaitė.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.