Ieškos vietos laiveliams

Poilsiautojus prie Jūrų muziejaus plukdantiems laiveliams nebelieka vietos.

Mažųjų laivelių savininkai paprašė savivaldybės jiems surasti vietų, iš kurių būtų galima paimti plukdyti žmones.

Vakar pas merą apsilankęs Klaipėdos mažųjų laivų asociacijos prezidentas Algirdas Valentinas tiesiai rėžė: „Gaunate valdišką atlyginimą, tai sudarykite mums sąlygas dirbti”.

Šiuo metu poilsiautojus į Smiltynę plukdo vos trys laiveliai. Jų sumažėjo, nes nebeliko švartavimo vietų. Šalia Jūrų muziejaus švartavimuisi naudotos pasieniečių krantinės dabar tvarkomos.

A.Valentinas mano, kad ir po rekonstrukcijos pasieniečiai nebenorės jų priimti.

Mažiesiems laiveliams vietos atsiras tik po kelių metų, kai bus baigtas pasieniečių krantinių rekonstrukcijos antrasis etapas.

Meras Rimantas Taraškevičius pažadėjo tartis su pasieniečiais, kad mažųjų laivų verslas nebūtų marinamas.

Prisiminta, kad prieš pradėdami rekonstruoti krantines, pasieniečiai pažadėjo dalį jų skirti ir miesto interesams.

Kita problema, kad nebebus kur laikyti mažųjų laivelių ir prie piliavietės. Šiemet nuo rugsėjo ketinama pradėti tvarkyti piliavietės įlankos krantines.

Danės upės nuo žiočių iki Pilies tilto ir pilies uostelio krantinėms sutvarkyti iš viso numatyta 46 mln. litų. Rekonstrukcija turėtų būti baigta kitais metais.

Krantines ketinama pradėti rekonstruoti nuo „Astros” viešbučio. Toje vietoje ir sustoja poilsiautojus į Smiltynę plukdantys mažieji laivai.

Vakar svarstyti įvairūs variantai, kur iškelti laivelius. Šiaurės ragas jiems švartuoti nėra pritaikytas.

Krantinės dalis tarp Danės žiočių ir pasukamo tiltelio kanalo, kuri priklauso Uosto direkcijai, yra avarinės būklės.

Uosto direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas mano, kad kol ji nebus sutvarkyta, niekas neprisiims atsakomybės leisti ten švartuoti mažuosius laivelius.

Yra tinkamų krantinių buvusios „Laivitės”, kurią valdo bendrovė „Memelio miestas”, teritorijoje. Tačiau į „Laivitę” kol kas nepasirengta įleisti žmonių srautų.

A.Valentinas minėjo, kad 15 metrų krantinė yra ir Danėje šalia Senosios Smiltynės perkėlos. Smiltynės perkėlos vadovas Algirdas Žukauskas teigė, kad naujasis keltas yra net 20 metrų ilgesnis už senuosius, todėl laiveliai gali trukdyti jam švartuotis.

Iš Danės turėtų būti iškelta ir keltų prieplauka, kad upėje netrukdytų rekonstruoti krantinių.

A.Kamarauskas teigė, kad keltas bus iškeltas ne greičiau nei kitų metų pavasarį. Uosto direkcija negali pradėti prie Kruizinio terminalo statyti naujos keltų prieplaukos.

Kultūros vertybių apsaugos departamentas nederina naujos prieplaukos projekto, kol neparengtas piliavietės teritorijos specialusis planas.

Meras mano, kad rekonstruojant piliavietės ir Danės upės prieplaukas iškils ir daugiau įvairių keblumų. Todėl planuojama nuolat rinktis ir operatyviai spręsti iškilusius klausimus.

Dar reikės nuspręsti ir tai, kur iš pilies uostelio dėti jachtas ir žvejų laivelius. Dalimi laivų ketino pasirūpinti ir pilies uostelį valdanti Klaipėdos laivų remonto bendrovė.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.