Netrukus „Renault Modus” bus siūlomas su benzininiu varikliu TCE100, kurį jau naudoja „Clio III” ir naujasis „Twingo GT”. Mažos inercijos turbina aprūpintas variklis derina 1,4 litro variklio galią su 1,6 litro varikliui būdingu sukimo momentu ir 1,2 litro varikliui būdingu degalų sunaudojimu. Tik 140 g/km CO2 dujų išmetantis TCE100 variklis buvo kuriamas kaip naujas našumo ir degalų ekonomijos standartas savo galios kategorijoje.
TCE100 yra sukurtas 1,2 litro 16V 75 AG variklio bazėje ir yra aprūpintas mažos inercijos turbina, kuri mažo diametro ir kompresoriaus dėka paspartina variklio reakciją. Maksimali variklio 100 AG galia ir didžiausias 145 Nm sukimo momentas pasiekiami atitinkamai prie 5500 ir 3000 apm. Variklio kompresorius turi „galios perviršio” funkciją, kuri laikinai padidina variklio galią įjungus 2, 3 ir 4 pavaras ir esant didesniam nei 4500 apm greičiui (papildomos 5 AG ir papildomi 6 Nm sukimo momento).
30 proc. TCE100 variklio dalių yra naujos lyginant su 75 AG variklio versija. Naujajame variklyje taip pat yra keletas svarbių naujovių: visų pirma, natriu aušinami vožtuvai, kurie yra atsparesni karščiui, tepalų srove aušinami stūmokliai ir pagerinto aušinimo cilindro galvutės. TCE100 karterio dugninė gaminama iš aliuminio.
Keturių dalių išmetimo vamzdis buvo specialiai sukurtas siekiant optimizuoti išmetamųjų dujų srautą ir maksimizuoti energijos patekimą į turbiną. Specialaus oro judėjimo cilindruose dėka yra skatinamas degimo greitis geresniam kamerų užpildymui ir stabilesniam variklio darbui automobiliui dirbant tuščia eiga.
1149 kub. cm. darbinio tūrio TCE100 variklis įgalina „Modus”, naująjį „Twingo” ir „Clio III” pasiekti ypatingai mažą mišraus ciklo (mieste ir užmiestyje) degalų sunaudojimą – 5,9 l/100 km. Šį rezultatą padeda pasiekti mažos variklio apsukos (650 apm) dirbant tuščia eiga.
Tik 140 g/km CO2 dujų išmetantis TCE100 variklis padės „Renault” pasiekti „CAFE 2008” įsipareigojimą iki 2008 m. kasmet parduoti ne mažiau nei 1 mln. automobilių, išmetančių mažiau nei 140g/km CO2. Šis variklis taip pat turėtų sulaukti papildomo susidomėjimo Europoje įsigaliojus „Euro5” standartui. Pasiūlius „Renault Modus” su TCE100 varikliu, šie automobiliai taip pat galės būti ženklinami „Renault eco2” ekologijos ženklu.
TCE100 montuojamas su 5 pavarų mechanine greičių dėže. Variklis gaminamas Douvrin (Prancūzija) gamykloje, kuri per savaitę gali pagaminti 13,5 tūkst. 1,2 litro variklių. „Renault” investicijos į gamyklą siekė 80 mln. eurų.