A. Butkevičius: reikia kuo sparčiau įgyvendinti palankias Kauno oro uosto plėtros perspektyvas

Karmėlavos oro uostui būtina kuo sparčiau įgyvendinti labai palankias plėtros perspektyvas. Tokią nuomonę išsakė antradienį Karmėlavos oro uoste apsilankęs susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.

Jau antrą kartą šiemet į šį objektą atvykęs ministras susitikime su Kauno vadovais – meru Andriumi Kupčinsku ir jo pavaduotoju Rimantu Mikaičiu užsiminė, kad artimiausioje ateityje Kauno oro uostas gali tapti pagrindiniu Lietuvoje.

Susitikime buvo diskutuojama ir apie tai, ar į naują oro uosto terminalą turėtų būti nutiestas naujas kelias.

A. Butkevičius teigė, jog pastaruoju metu gaunama nemažai gyventojų nusiskundimų dėl intensyvaus eismo per Karmėlavos miestelį. Šis srautas labai pablogino žmonių gyvenimo sąlygas. Ateityje planuojamas tiesti naujas kelias į Kauno oro uostą turėtų apsaugoti Karmėlavą nuo transporto keliamo triukšmo ir oro taršos.

Susitikime nebuvo aptartos Kauno LEZ projekto perspektyvos, tačiau A. Butkevičius žiniasklaidai prasitarė, jog pritaria šio statinio veiklai, ir tikisi, kad jis padėtų pritraukti nemažai solidžių investuotojų iš užsienio.

Šengeno reikalavimus atitinkančio Kauno oro uosto keleivių terminalo projektui priekaištų neturi ne tik susisiekimo ministras A. Butkevičius, bet ir Muitinės departamento, Valstybės sienos apsaugos tarnybos pareigūnai ir aviacijos specialistai.

Naujojo keleivių terminalo statybas planuojama pradėti šią vasarą, o baigti – prieš Naujuosius metus arba ateinančių metų pradžioje.

Naujas trijų aukštų terminalas išdygs netoli senojo ir užims 7,38 tūkst. kvadratinių metrų plotą. Jis galės aptarnauti 1,2 mln. keleivių. Ateityje pastatas gali būti išplėstas į dvi puses ir padvigubintas pajėgumas. Planuojama, kad Kauno oro uosto keleivių terminalo pastatas bus montuojamas iš unifikuotų gelžbetoninių detalių ir tai labai pagreitins jo statybą.

ELTA primena, jog Kauno oro uostas pernai aptarnavo 250 tūkst. keleivių, o šiais metais planuoja aptarnauti dvigubai daugiau – 0,5 mln. keleivių.

Negalutiniais duomenimis, Kauno oro uosto pajamos pernai buvo apie 5 mln. litų, o grynasis pelnas – apie 200 tūkst. litų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.