„Renault” pristato naująją „Laguną”

Vakar „Renault” oficialiai pristatė pirmąsias naujojo „Laguna” modelio nuotraukas ir informaciją apie šį modelį. Visuomenei naujoji „Laguna” bus pristatyta š.m. rugsėjo mėn. Vokietijoje vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje, o prekyboje nauji modeliai pasirodys š.m. spalio mėnesį.

Elegantiškos, aptakios, dinamiškos linijos

Naujosios „Laguna” išvaizda atspindi dinamiškumo ir vairavimo malonumo paieškas, kurios dominavo visame automobilio kūrimo procese. Automobilio priekis pasižymi didelės apimties priekiniais žibintais, ilgu aukštėjančiu variklio antvožu ir didelėmis priekinėmis grotelėmis. 4,69 metrų ilgio naujoji „Laguna” turi natūraliai subalansuotas proporcijas, kurios suteikia papildomo dinamiškumo įspūdį.

Chromu puošti šoninių langų apvadai suteikia automobiliui solidumo, o savitos ratų arkos užtikrina, kad automobilis tvirtai atrodytų su 16 ar 18 colių ratlankiais. Automobilio kėbulo šoninė linija tęsiasi per bagažinės dangtį po galinių šviesų LED žibintais, suteikdama automobiliui išskirtinį apšvietimą tamsiu metu. Galingesnių versijų „Laguna” galą papildomai puoš dvigubi chromuoti išmetimo vamzdžiai.

Elegantiškos naujosios „Laguna” išorės išvaizdos koncepcija tęsiama automobilio salone, kuriame panaudotos tik aukštos kokybės medžiagos. Tai suteikia kokybės ir komforto pojūtį. Prietaisų skydelio konstrukcija sudaro aukštos klasės automobilio įspūdį, o valdymo prietaisų ir daviklių dizainas bei išdėstymas palengvina vairavimą. Priklausomai nuo automobilio įrangos lygio, priekinėje panelėje įrengtas rankinio stabdžio valdymas, pastovaus/maksimalaus greičio palaikymo valdymas, o taip pat „Carminat Navigation and Communication” sistemos navigacijos ir „laisvų rankų” įrangos funkcijos.

„Initiale” įrangos lygis, apimantis medžio ir odos apdailą, yra skirtas plačiausiam klientų ratui ir siūlomas tamsios arba šviesesnės pilkos spalvų. „Dynamique” versijos „Alcantara” odos salonas derinamas su metalinėmis apdailos detalėmis. Aiškiai pastebimą „Dynamique” interjero sportiškumą dar labiau pabrėžia specialus vairas ir išgaubtos sėdynės.

Be to, „Laguna Estate” su universalo kėbulu taip pat turės naują patogią funkciją, kuri leis vieno mygtuko paspaudimu sulankstyti sėdynes ir paversti jas lygiomis grindimis.

Platus pažangių variklių ir pavarų dėžių pasirinkimas, išskirtinė važiuoklė

Naujoji „Laguna” siūloma su įvairiais moderniais varikliais, naudojančiais šešių pavarų greičių dėžes. Benzininių variklių asortimentas bus nuosekliai plečiamas pradedant dinamišku ir tyliai dirbančiu 2,0 litrų 16V M4R. Šis „Renault” ir „Nissan” kartu sukurtas 145 AG (103,4 kW) agregatas pasižymi maksimaliu sukimo momentu prie žemų apsukų, didele galia prie didesnių greičių bei labai tyliu darbu visoje veikimo amplitudėje. Benzininių variklių asortimentas taip pat apima 170 AG (125 kW) 2.0 16V Turbo galios agregatą, kuris teikiamas su 6 pavarų „Proactive” automatine greičių dėže.

Dyzelinių variklių pasirinkimą sudaro du didelio pripažinimo sulaukę modeliai: 110 AG (81 kW) galia išvystantis 1,5 dCi, turintis geriausią rinkoje santykį tarp galios ir degalų ekonomijos (5,1 l/100 km) bei neoficialų „ekologijos lyderio” statusą (136 g CO2/km). Antrasis dyzelinis 2.0 litrų dCi variklis siūlomas 3 versijų: 130 AG (96 kW), 150 AG (110 KW) ir 175 AG (127 kW). Šis variklis turi kintamos geometrijos turbokompresorių bei itin greito veikimo uždegimo žvakes.

Netrukus po automobilio gamybos pradžios siūlomų variklių asortimentą ketinama išplėsti papildomais modeliais. Naujoji „Laguna” turi tapti dar vienu „Renault eco2” serijos papildymu, nes naujieji varikliai jau atitinka būsimą „Euro5” standartą.

Naujoji „Laguna” taipogi turi vieną geriausių važiuoklių savo klasėje. „Renault” sukurta taip, kad pralenktų pirmtakę, vairavimo tikslumas ir pokrypio posūkiuose suvaldymas nustebins net reikliausius vairuotojus. Didesniam malonumui važiuoti vingiuotais keliais, „Laguna” turi geresnį vairavimo pojūtį, taipogi neprilygstamą kelio dangos nelygumų filtravimą bei suteikia stabilaus kontakto su keliu pojūtį. Kaip ir pirmtakė, naujoji „Laguna” yra tarp geriausių pagal važiavimo patogumą ir saugumą. Be to, tai yra pirmasis „Renault” naujas automobilis, kuris sveria mažiau nei pirmtakas. Naujoji „Laguna” sveria vidutiniškai 15 kg mažiau nei ankstesnis modelis.

Saugumas ir patogumas

„Laguna” perėmė geriausias „Renault” aktyvaus ir pasyvaus saugumo savybės. Aktyvaus saugumo srityje naujoji „Laguna” turi vieną geriausių stabdymo kelio rodiklių savo klasėje, ypatingai atsižvelgiant į karšto stabdymo testus (bendras stabdymo kelias matuojamas automobiliui dešimt kartų iš eilės sustojant nuo 100 iki 0 km/val.). Gerus rezultatus padeda pasiekti naujos kartos ABS su ESP ir EBA sistemomis bei nauju elektro-hidrauliniu valdymo moduliu.

Pasyvaus saugumo srityje „Renault” sukūrė keletą sprendimų, atsižvelgdama į avarijų tyrimus ir gyvenimiškas situacijas. Naujoji „Laguna” naudoja naujausias dviejų kamerų, dvigubo spaudimo oro pagalves, dviejų įtempimų saugos diržus. Tačiau didžiausias progresas buvo padarytas apsaugant keleivius nuo šoninių smūgių, kurie sąlygoja daugiausia žalos avarijų metu. Apsauga nuo šoninių smūgių buvo pagerinta panaudojant elektroninę sistemą, kuri leidžia anksčiau įjungti keleivių apsaugos priemones. Dviejų daviklių priekinėse duryse bei vieno daviklio statramstyje pagrindu veikianti sistema specialaus algoritmo dėka parenka apsaugos mechanizmo įsijungimo laiką priklausomai nuo smūgio jėgos. Ši sistema yra sujungta su naujomis dvipusėmis oro pagalvėmis, kurios apsaugo tiek krūtinės ląstą, tiek dubens zoną.

Važiavimo naująja „Laguna” patogumą dar labiau padidina tylus automobilio veikimas, kuris buvo pasiektas trimis būdais: sumažinant variklio skleidžiamą garsą, geriau izoliuojant kelio sukeltus triukšmus bei, svarbiausia, mažinant vėjo sukeltą triukšmą važiuojant dideliu greičiu.

Be to, „Laguna” yra pirmasis modelis, kurį kuriant atsižvelgta į 2001-2002 m. „Renault” atliktų vartotojų tyrimų temperatūros palaikymo srityje rezultatus. Remiantis tyrimų informacija, kartu su „Nissan” buvo sukurtas naujas oro kondicionavimo prietaisas, kuris iš pradžių buvo pristatytas Amerikos rinkoje. Išoriškai valdomo, galingo kompresoriaus panaudojimas leidžia teikti šaltą orą labai greitai, o automobilio oro kondicionavimas panaudojamas tik kai reikia sumažinti degalų sunaudojimą. Rinkose, kuriose jau buvo išbandytas naujasis oro kondicionierius, jis priskiriamas geriausioms siūlomoms sistemoms.

Aukštas patikimumas ir kokybė

Pagrindinis naujosios „Laguna” kūrimą įtakojęs faktorius buvo kokybė. „Renault” siekia, kad naujoji „Laguna” būtų tarp trijų geriausių modelių savo klasėje pagal automobilio ir aptarnavimo kokybę. Tam ne tik buvo panaudotos įvairios priemonės automobilio projektavimo ir paruošimo gamybai stadijose, bet ir bus taikomos gaminant bei aptarnaujant šį modelį.

Automobilio kūrimo procese buvo panaudoti funkciniai testai, kurie pasitvirtino kuriant „Clio” ir „Modus” modelius. Trys elektroninės platformos, atitinkančios automobilio elektronikos sistemą, buvo panaudotos išbandyti įvairioms kombinacijoms ir užtikrinti, kad automobilio elektronika veiktų be sutrikimų. Be to, „Laguna” yra pirmasis modelis, kuris buvo išbandytas Elektromagnetinio suderinamumo teste, kurį 2006 m. pradžioje pristatė Aubevoye techninis centras.

Naujojo automobilio konstrukcija buvo išbandyta įvairiose pasaulio vietose. 120 naujųjų „Lagunų” kartu nuvažiavo daugiau nei šešis milijonus kilometrų trasose, keliuose ir testų centruose dar iki modelio pristatymo. Naujoji „Laguna” slaptai buvo išbandyta Argentinos, Rusijos, Malaizijos ir Australijos keliuose. Šiais testais buvo siekiama pasižiūrėti, kaip automobilis elgiasi ypatingomis gamtinėmis ir kelių sąlygomis: pradedant nuo didelių karščių, drėgmės, dulkių, purvo ir ypatingo šalčio ir baigiant dideliais greičiais, važiavimu aukštyje bei ypatingai blogais keliais. Kiekvienas nuvažiuotas kilometras šiomis sąlygomis prilygsta trims kilometrams normalaus kelio.

Užtikrinant automobilio kokybę, buvo pergalvotas kiekvienas automobilio gamybos procesas. Kuriant šį modelį buvo siekiama įgyvendinti geriausias „Renault” ir „Nissan” automobilių gamybos praktikas. Sandouville gamykloje Prancūzijoje buvo performuotos darbo vietos ir peržiūras gamybos srautas, įvesti griežtesnė kokybės tikrinimo procesai bei pritaikytos priemonės, geriau apsaugančios automobilius gamykloje. Statiniai ir dinaminiai testai, taip pat elektroninė diagnostika yra atliekama kiekvienam iš gamyklos išriedančiam automobiliui.

„Renault” ne mažiau dėmesio skyrė ir tam, kad automobilio kokybę užtikrinančios priemonės nesibaigtų automobiliui palikus gamyklą. Nuo pat pirmųjų automobilio kompiuterinių modelių sukūrimo buvo atsižvelgta į šio modelio aptarnavimo ir priežiūros patogumą. Bandomosios dirbtuvės buvo sukurtos siekiant įvertinti ir išbandyti diagnostikos priemones ir remonto procedūras. Aptarnavimo srityje dirbantiems darbuotojams buvo parengti mokymo kursai bei specialios el. mokymosi programos. Jau 2006 m. klientų pasitenkinimas „Renault” automobilių aptarnavimu padidėjo nuo 71 iki 75 proc.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.