Reklamos agentūra siūlo įmonėms firminį gėrimą

Nuo šiol kiekviena įmonė gali turėti savo energetinį gėrimą. Ant energetinio gėrimo skardinės gali būti talpinama norima informacija: šūkis, logotipas, įvairūs vaizdai ar kita informacija. Šį neįprastą tiesioginės rinkodaros projektą įgyvendino reklamos agentūra „Advista”.

Bendrovių prekės ženklais pažymėti energetiniai gėrimai gali tarnauti kaip netradicinė priemonė pristatant bendrovę verslo susitikimų, įvairių renginių, akcijų metu.

„Ši netradicinė tiesioginės rinkodaros priemonė leis įmonėms išsiskirti iš kitų bei taps alternatyva tradicinėms verslo dovanoms, suvenyrams, reklamos būdams pristatant bendroves mugių, įvairių akcijų metu. Be to, firminis energetinis gėrimas yra optimalus būdas stiprinti prekės ženklo „energiją”, – teigia „Advista” projektų vadovas Karolis Baleiša.

Užsienio šalyse energetiniai gėrimai plačiai naudojami pristatant naujų automobilių modelius, sporto klubus, kelionių ir turizmo agentūras, naujų filmų premjeras bei kitus prekės ženklus.

Marketingo specialistų asociacijos (MSA) valdybos narys Jonas Jankūnas pastebi, kad kaip ir užsienyje, Lietuvoje įmonės vis labiau domisi bei skiria didesnius biudžetus netradicinėmis rinkodaros priemonėmis.

„Dėl didelių reklamos srautų žmonės vis rečiau ją pastebi. Todėl įmonės turi ieškoti naujų, netradicinių būdų kaip pasiekti vartotojus, partnerius ar net darbuotojus. Netradicinės rinkodaros priemonės padeda lengviau atkreipti žmonių dėmesį” – teigė J. Jankūnas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.