Suvienodinta apskaitos dokumentų naudojimo tvarka

Vyriausybės posėdyje pritarta Finansų ministerijos pasiūlytiems Kasos aparatų diegimo ir naudojimo tvarkos ir Mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų išrašymo ir pripažinimo taisyklių pakeitimams. Šiais pakeitimais grynųjų pinigų priėmimo kvitų, pinigų išmokėjimo kvitų naudojimo tvarka suvienodinta su sąskaitų faktūrų naudojimo tvarka; atsisakyta reikalavimo išrašyti pinigų priėmimo kvitus parduodant bilietus; aiškiau ir logiškiau reglamentuotas apskaitos dokumentų išrašymas; kasos aparatų kontrolinių juostų saugojimo terminas sutrumpintas nuo 5 iki 2 metų.
2004 metų viduryje buvo iš esmės supaprastinta mokesčiams apskaičiuoti skirtų apskaitos dokumentų (sąskaitų faktūrų, PVM sąskaitų faktūrų) naudojimo tvarka. Tačiau reikalavimai, keliami pinigų priėmimo bei pinigų išmokėjimo kvitų blankų gamybai, įsigijimui, registravimui ir sunaikinimui, išliko itin griežti, palyginus su buhalterinės apskaitos dokumentų naudojimo tvarką reglamentuojančių teisės aktų nuostatomis. Siekiant iš principo suvienodinti visų apskaitos dokumentų naudojimo tvarką, panaikinti pavedimai Finansų ministerijai tvirtinti pinigų priėmimo bei pinigų išmokėjimo kvitų formas ir nebereglamentuojama šių apskaitos dokumentų gamyba, įsigijimas ir sunaikinimas. Taip pat atsisakyta nuostatų, susijusių su kvitų bei bilietų numeravimu spaustuvėse ir registravimu mokesčių inspekcijoje. Vietoj to, Finansų ministerija įgaliota nustatyti minėtų dokumentų naudojimo, išrašymo ir apskaitos taisykles.

Vyriausybė

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.