„Boeing” pradėjo surinkinėti savo naująjį „787 Dreamliner” ir pristatė gamybos metodus, kuriais siekiama pagreitinti gamybą ir sumažinti naudojamų dalių skaičių.
Tai bus pirmasis įmonės visiškai naujas lėktuvas per daugiau nei dešimtmetį. „Boeing” pakeitė viską, pradedant 787 naudojamomis medžiagomis. Pirmasis orlaivio bandomasis skrydis numatytas rugpjūčio pabaigoje, o klientus pirmieji orlaiviai turėtų pasiekti kitą gegužę.
Įmonė daugelį gamybos darbų perleido įmonėms Japonijoje, Italijoje, Pietų Karolinoje ir kitose vietose bei susikoncentravo į orlaivių surinkimą pagrindinėje Evereto bazėje netoli Sietlo.
Pagrindinis lėktuvo korpusas į surinkimo gamyklą bus atgabentas suskaidytas į šešias dideles dalis, kurios bus sujungtos.
„787 revoliucionizuos ne tik keliones oru, bet ir pristatys naują lėktuvų gamybos būdą”, – sakė įmonės viceprezidentas Skotas Strodas (Scott Strode).
Vidutinio dydžio 330 keleivių orlaivis bus pirmasis, kurio fiuzeliažas ir sparnai bus pagaminti daugiausia iš anglies pluošto medžiagų, o ne aliuminio.
Įmonė teigė siekianti pagaminti lengvesnį ir kurą taupantį lėktuvą, kuriam negresia rūdys ar techninis nuovargis. Orlaivis turės didesnius langus ir drėgnesnį orą kabinoje, kas itin svarbu laiko juostų keitimo nuvargintiems keleiviams.
Nuo lėktuvo pristatymo 2004 metų balandį įmonė jau yra gavusi 568 lėktuvų užsakymus iš 44 klientų – tai pats sėkmingiausias „Boeing” orlaivio pristatymas įmonės istorijoje.