„Grigiškės” jau uždirbo beveik 2 mln. litų pelno

Medienos plaušų plokščių ir higieninio popieriaus gamybos bendrovė „Grigiškės” kartu su valdoma UAB „Baltwood” per keturis šių metų mėnesius uždirbo 1,95 mln. litų neaudituoto grynojo pelno, arba 13 proc. mažiau nei pernai sausį-balandį (2,25 mln. litų).

Grupės apyvarta šiemet minėtu metu viršijo 44,6 mln. litų – buvo 14 proc. didesnė nei prieš metus.

Vien balandį „Grigiškės” ir „Baltwood” pardavė produkcijos už 10,5 mln. litų.

Šiemet grupė planuoja parduoti prekių ir paslaugų už 159 mln. litų ir uždirbti 9 mln. litų grynojo pelno. Jo pernai buvo gauta 5,4 mln. litų.

„Grigiškės” gegužės mėnesį Baltijos rinkai pasiūlė naujieną – spalvotą tualetinį popierių „Grite Vivo”.

„Tualetinio popieriaus segmentas yra didžiausias higieninio popieriaus kategorijoje, todėl svarbu išlaikyti užimtas lyderio pozicijas. Geriname produktų kokybę ir siūlome naujus gaminius reaguodami į rinkos poreikius”, – sako „Grigiškių” generalinis direktorius Gintautas Pangonis.

Rinkos tyrimų bendrovės „ACNielsen Baltics” duomenimis, 2006 m. Baltijos šalių tualetinio popieriaus rinka sudarė daugiau nei 203 mln. ritinėlių, o „Grigiškių” produkcija pagal kiekį užėmė 22 proc. rinkos. Prognozuojama, kad ši rinka Lietuvoje šiemet augs ne mažiau kaip 15 proc. Pernai pagal tualetinio popieriaus sunaudojimą vienam gyventojui Baltijos šalyse pirmavo Estija.

Lietuvos rinkoje ilgą laiką dominavo pigus vieno sluoksnio tualetinis popierius, tačiau dabar sparčiai auga dviejų ir trijų sluoksnių tualetinio popieriaus segmentai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.