„Baltika Group” žengia į Čekiją

Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos kompanija „Baltika Group” plečia savo tinklą – Čekijoje įsteigta dukterinė bendrovė „Baltika Retail Czech Republic s.r.o.”. Tai jau septintoji „Baltika Group” priklausanti kompanija Rytų ir Vidurio Europoje.

Šią savaitę pasirašyta sutartis ir dėl pirmosios kompanijai priklausančios parduotuvės atidarymo Čekijoje. Į šios šalies drabužių rinką „Baltika Group” įžengs Prahos centre atidarydama parduotuvę „Monton”. Prekės ženklus „Monton”, „Mosaic”, „Baltman” ir „Ivo Nikkolo” valdanti bendrovė atidarymą naujame prekybos ir verslo centre „Paladium” planuoja antrajame šių metų pusmetyje.

„Baltika Group” šiuo metu valdo 123 „Monton”, „Mosaic”, „Baltman” ir „Ivo Nikkolo” parduotuves šešiose Rytų ir Vidurio Europos rinkose: Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje.

Konsoliduoti bendrovės pardavimai per keturis šių metų mėnesius sudarė 78,56 mln. litų, 38 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Lietuva ir toliau išlieka viena sparčiausiai augančių „Baltika Group” rinkų. Dukterinė bendrovė „Baltika Lietuva” valdo 30 parduotuvių tinklą: 11 „Monton”, 11 „Mosaic”, 6 „Baltman” ir 2 „Ivo Nikkolo” parduotuves. Bendras parduotuvių prekybinis plotas – 5240 kv. metrų. Į tinklo plėtrą Lietuvoje šiais metais bendrovė investavo daugiau nei 4 mln. litų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.