RRT įgyvendina projektą e-rrt

Nuo šiol bus galima naudotis didele dalimi Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) teikiamų viešųjų paslaugų elektroninėje terpėje. Įgyvendinant elektroninės valdžios projektą „e-rrt”, šiandien atidarytame tinklalapyje https://e.rrt.lt bus teikiamos elektroninės viešosios paslaugos. RRT kviečia ūkio subjektus, pageidaujančius gauti elektronines paslaugas, pateikti prašymą RRT dėl tokių paslaugų gavimo. Su pateikusiais prašymą ūkio subjektais bus pasirašytos sutartys ir jiems bus suteiktas prisijungimo vardas, slaptažodis, PIN kodų lentelė.
Elektroniniu būdu vartotojai galės pateikti paraiškas ir prašymus, pranešimus, skundus, ataskaitas bei kitą informaciją. Šis paslaugų sąrašas nėra baigtinis, jis bus nuolat pildomas ir keičiamas pagal poreikį bei pasirengimą teikti paslaugas elektroniniu būdu.
Elektroninės paslaugos vartotojams suteikia daug privalumų, t.y. asmuo, sėkmingai pateikęs informaciją elektroniniu būdu, neturi teikti šios informacijos raštu; suteikiama galimybė atsisiųsti reikiamas formas ir blankus į savo kompiuterį, juos užpildyti ir patogiu metu juos pateikti RRT per naująją sistemą. Elektroniniu būdu pateikta informacija turi tokią pat juridinę galią, kaip asmens pasirašyta ir įprasta tvarka pateikta informacija. Paslaugomis galima naudotis bet kuriuo paros metu, be to, nereikia vykti į RRT. Per elektroninių paslaugų sistemą gauti prašymai ar paraiškos priimami RRT administracijos tarnautojų taip, kaip ir gauti įprastiniu būdu, darbuotojas gali susisiekti su asmeniu, informuoti jį apie jo prašymo vykdymo eigą ar suteikti kitą informaciją.
RRT projektą „e-rrt” inicijavo, siekdama kokybiškiau, patogiau ir efektyviau teikti visuomenei, verslo subjektams ir institucijoms viešąsias paslaugas ir informaciją panaudojant informacinių technologijų teikiamas galimybes, taip pat prisitaikydama prie technologinės pažangos ir besikeičiančių rinkos poreikių.
Elektroninių paslaugų diegimas RRT vyksta keturiais etapais, kurie atitinka Europoje plačiai naudojamo modelio e. valdžios būklei įvertinti pakopas. Per pirmąjį etapą elektroniniu būdu teikiama viešoji informacija internetu, ir šios paslaugos teikiamos nuo pat RRT įkūrimo dienos, 2001 metais. Per antrąjį etapą RRT pateikia vartotojui savo tinklalapyje iš dalies automatizuotas formas ir anketas, kurias užpildęs ir išspausdinęs vartotojas gali jomis naudotis (pvz., pateikti duomenis RRT). Per trečiąjį etapą vartotojo tapatybė nustatoma sistemoje ir elektroniniu būdu galima ne tik pateikti paklausimus, bet ir gauti atsakymus. Ketvirtasis etapas jau apima visą aptarnavimą, įskaitant finansines operacijas, jeigu reikalinga.
Šiuo metu RRT teikiamos paslaugos atitinka trečiąjį lygį. RRT planuoja iki 2005 m. pabaigos pradėti teikti ketvirtojo etapo e. paslaugas. Fiziniai asmenys prisijungti prie RRT elektroninių paslaugų sistemos galės per bankų internetinės bankininkystės sistemas jau šį rudenį, t.y. RRT pasirašius sutartis su bankais dėl internetinės bankininkystės sistemos naudojimo RRT e. paslaugoms teikti.
RRT elektroninės valdžios projekto „e-rrt” tinklalapio adresas yra https://e.rrt.lt, į ji galima patekti ir tiesiai iš RRT tinklalapio www.rrt.lt.

RRT

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.