Keltas trenkėsi į krantinę

Keltui atsitrenkus į krantinę sužalotas žmogus, susidūrė automobiliai.

Avarija naujojoje Smiltynės perkėloje įvyko vakar tarp 14 ir 15 valandos.

Juodkrantėje gyvenantis ir avarijoje nukentėjęs Raimondas Kontrimas buvo nuvežtas į ligoninę. Jam patempti peties raiščiai, sužalotas veidas.

„Sėdėjau kelte ant suoliuko keleiviams. Besisukdamas keltas staiga trenkėsi į krantinę ir aš nugriuvau”, – aiškino aplankyti brolį į Klaipėdą plaukęs R.Kontrimas.

Jam nugabenti į ligoninę buvo iškviestas greitosios pagalbos automobilis. Avarijos metu moteris užgriuvo ant kelte buvusio automobilio. Tačiau ji akivaizdžių sužalojimų nepatyrė ir nepanoro vykti į ligoninę.

Aplankyti nukentėjusįjį į ligoninę vyko ir Smiltynės perkėlos saugos inžinierius. Šios bendrovės vadovas Algimantas Žukauskas teigė, kad keltų keleiviai ir automobiliai yra apdrausti.

Nukentėjusio R.Kontrimo buvo atsiprašyta. Anot A.Žukausko, jis neturėjo pretenzijų Smiltynės perkėlai.

Dar prieš įlipdamas į keltą žmogus buvo apsibraižęs veidą.

Kelto avarijos metu smūgis buvo labai stiprus. Sukdamasis keltas krantinę kliudė pakelta rampa – tilteliu, kuris skirtas įvažiuoti ir išvažiuoti automobiliams.

Susidūrė ir kelte buvę automobiliai – ant krovininio mikroautobuso „Volkswagen Transporter” kablio pasikabino automobilis „Vokswagen Golf”.

Avarijos priežastis vakar tyrė Vidaus vandenų laivybos inspektoriai.

Įvertinęs aplinkybes Smiltynės perkėlos direktorius A.Žukauskas teigė, kad dėl avarijos greičiausiai bus kaltas kelto „Žalgiris” kapitonas Augustas Švažas.

Antrus metus Smiltynės perkėloje dirbantis tolimojo plaukiojimo kapitonas turi aukščiausią kategoriją. Nuolatinis keltų švartavimas – jų per pamainą būna apie 40 – kapitonams yra įtemptas darbas.

A.Švažas, kaip teigė A.Žukauskas, jau turi nuobaudų. Vakarykštis atvejis jam per pastaruosius tris mėnesius buvo trečias panašus. Kai tik būdavo nepalankesnės oro sąlygos, „Žalgiris” arba grubiai prisišvartuodavo, arba iš karto nepataikęs ilgai manevruodavo.

Vakar oro sąlygos nebuvo pačios blogiausios. Pūtė 12 metrų per sekundę vėjas. „Žalgiris” gali plaukioti esant iki 18 metrų per sekundę vėjui. Švartuojantis kapitonas greičiausiai neįvertino, kad kelto „Žalgiris” antstatas yra aukštas ir pučiant vėjui laivą veikia tarsi burė.

A.Žukauskas teigė, kad po šios avarijos A.Švažui nebeleis valdyti kelto.

Avarijos metu žmonės piktinosi, kodėl Smiltynės perkėla, turėdama naujus keltus, žmones plukdo senaisiais.

A.Žukauskas teigė, kad vakar plaukiojo ir naujasis, ir senasis keltai. Šiuo metu keltai ruošiami naujajam laivybos sezonui, todėl vienu metu negali plaukioti vien tik naujieji keltai

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Justicija su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.