Automobilio gedimas vairuotoją sukiršino su draudikais

Klaipėdietė Inga Šilgalienė tvirtina, kad draudimo kompanija nenori atiduoti teisėtai jai priklausančios priemokos už papildomą automobilio remontą. Viltį praradusi moteris pati ėmėsi tyrimo siekdama išsiaiškinti, kada skilo jos mašinos detalė.

I. Šilgalienę problemos užgriuvo ten, kur jų visai nesitikėta. Moteris, važinėjusi automobiliu „Honda Accord”, savo finansiniu saugumu buvo užtikrinta apsidraudusi „Kasko” draudimu bendrovėje „Reso Europa”. Jos iliuzijos žlugo iškart po vieno nelaimingo įvykio.

Pernai lapkričio 29 dieną klaipėdietė slidžiame kelyje nesuvaldė mašinos – ši atsitrenkė į pakelės medį. Moteris nenukentėjo, tačiau automobiliui kliuvo kaip reikiant: išdaužtas priekinis stiklas, sulamdytos durelės ir t.t.

Automobilis buvo nugabentas į draudimo bendrovės nurodytą autoservisą Klaipėdoje. Moteris tvirtina, jog čia ir prasidėjo pirmas problemų etapas. Mašiną pažadėta suremontuoti per pusantro mėnesio, deja, darbai užsitęsė 4 mėnesius.

Priekaištai servisui

Nebesulaukdami remonto pabaigos Šilgaliai ėmė važinėti į autoservisą kone kasdien, tačiau laimingi nepasijuto ir baigus remontą.

„Atvažiuoji pasižiūrėti darbų, o automobilio šonas nudažytas šviesiau nei tikroji spalva. Serviso darbuotojai tikina, jog būtina atsistoti iš kito šono, tada spalva atrodys kitaip. Tai absurdas. Teko įrodinėti, jog būtina ją pakeisti”, – sako I. Šilgalienė.

Moteris akcentuoja, jog jau pirmą kartą automobilį atsiėmus iš serviso nukrito jo bamperis. Ne ką geriau sekėsi ir kitais kartais.

„Pastebėjau suskilusį, tačiau suklijuotą panelį. Trečiąkart radau skylę prie pavarų svirties, tarp automobilio lango stiklo ir durelių taip pat trūko kažkokios gumelės. Be to, išvažiavus ėmė kaukti signalizacija. Kito serviso meistrai pastebėjo, jog po priekiniu stiklu susikaupęs vanduo. Dėl šios priežasties galėjo įvykti net trumpas sujungimas”, – piktinasi klaipėdietė.

Kada skilo detalė?

Pagaliau automobilis iš serviso buvo atsiimtas galutinai. Po savaitės Šilgaliai juo išvyko į Kauną. Automagistralėje „Honda Accord” staiga tapo nevaldoma – sugedo greičių dėžė. Šilgaliams pavyko laimingai sustoti, nors važiuota dideliu greičiu, o aplink būta daug tokių pat skubančių automobilių.

Serviso Kaune meistrai, apžiūrėję atitemptą automobilį, nustatė, jog trūko metalinė tarpinė tarp variklio bloko ir greičių dėžės. Nustatyta, kad skilimas yra atsiradęs senokai, nuo didelio smūgio.

„Mes pripažinome, jog automobilis yra papuolęs į avariją. Reiškia, šio gedimo nepašalino „Reso Europa” pasiūlyto serviso darbuotojai”, – akcentavo I. Šilgalienė.

Pasak jos, iškviestas „Reso Europa” žalų reguliavimo ekspertas, dirbantis Kaune, Valentinas Keblys nepaaiškino, jog remontuoti mašinos šiame servise negalima.

„Jis nenurodė, jog tai turėtume daryti ten, kur sudaryta sutartis šia draudimo bendrove”, – sakė klaipėdietė. Šeima susitarė, jog automobilis bus remontuojamas, tikėdamasi, jog už tai sumokės draudimo kompanija. Remontas kainavo 1 554 litų.

Tyrimo ėmėsi pati

Anot klaipėdiečių, draudimo kompanijos atstovas patarė susimokėti šią sumą patiems ir pažadėjo, jog pinigai bus grąžinti į jų sąskaitą. tačiau pažadėtųjų pinigų Šilgaliai sako iki šiol nesulaukę. Maža to, prieš savaitę juos pasiekė raštas iš „Reso Europa” centro Vilniuje. Rizikų valdymo departamento direktorė J. Žemaitytė jame rašo, kad papildoma draudimo išmoka nebus išmokėta.

Motyvas – kaunietis ekspertas nustatė, kad variklio detalė esą buvo įskilusi neseniai. „Atkreipkite dėmesį, kad jog po draudiminio įvykio iki šio pastebėjimo praėjo 4 mėnesiai. Po remonto automobilį jūs eksplotavote. Nėra pagrindo teigti, jog pavarų dėžės sugadinimas yra praėjusių metų lapkričio 29 dienos įvykio pasekmė”,- rašo J. Žemaitytė.

I. Šilgalienė pati ėmėsi įvykio tyrimo. Kreiptasi į Lietuvos Respublikos Draudimo priežiūros komisiją, ir būtent čia paaiškėjo antros nuodugnesnės automobilio apžiūros aplinkybės – gavus išvadas jose ties minėtos detalės pavadinimu rastas klaustukas.

Anot moters, tai reiškia, kad ši detalė autoserviso darbuotojams jau tada sukėlė įtarimų. Paklausus, kodėl ji nebuvo pakeista, atsakyta, jog ji nebuvo įskilusi.

Be komentarų

Draudimo bendrovės „Reso Europa” Žalų reguliavimo skyriaus vadovė-juristė Rūta Kazlauskaitė „Vakarų ekspresui” atsisakė detaliau komentuoti priimtą sprendimą.

„I. Šilgalienei draudimo kompanijos priimtas sprendimas dėl papildomos draudimo kompanijos išmokos buvo paaiškintas tiek žodžiu, tiek raštu. Daugiau neturime ko pridurti”, – teigė ji.

Neseniai I. Šilgalienė patarimo kreipėsi net į advokatą. Dabar jau su jo pagalba varstomos „Reso Europa” durys.

„Nebesitikiu atgauti savo pinigų, tiesiog noriu įrodyti, jog būtina nepabijoti ir pakovoti už savo teisybę. Draudimo bendrovių veikia daug, tačiau mūsų, apsidraudusiųjų, interesams ne visos linkusios atstovauti. Mes reikalingi tik tada, kai mokame draudimo įmokas”,- teigė Inga.

Žaneta Skersytė

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.