Norą kurti Lietuvos prekės ženklą pareiškė 10 agentūrų

Paraiškas dalyvauti Lietuvos prekės ženklo konkurse pateikė 10 kūrybos agentūrų. Iki birželio 11 dienos jos kviečiamos pateikti nacionalinio prekės ženklo rinkodarinį pagrindimą, grafinius sprendimus, šūkį lietuvių ir užsienio kalbomis, taip pat ženklo naudojimo aprašo (stiliaus knygos) struktūros pristatymą.

„Mus ypač džiugina ne tik didelis susidomėjimas projektu, bet ir tai, kad norą dalyvauti išreiškusios agentūros – tikrai stiprios. Visos antrame projekto atrankos etape dalyvavusios agentūros atitiko kvalifikacijos reikalavimus ir yra kviečiamos žengti kitą žingsnį – dabar laukiame jų kūrybinių pasiūlymų”, – sakė Lauryna Tarvydienė, Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo projekto koordinatorė.

Pateiktus agentūrų pasiūlymus vertins ekspertų komisija. Ją sudarys rinkodaros, dizaino specialistai ir ženklą naudosiančių institucijų atstovai. Su siūlomais sprendimais bus supažindinta ir visuomenė – Lietuvos gyventojai konkurso dalyvių pateiktus darbus galės įvertinti ir pareikšti savo nuomonę.

Nacionalinio Lietuvos prekės ženklo tikslas – padėti atskleisti valstybės išskirtinumą, lengviau pritraukti investuotojų, strateginių partnerių ir tarptautinės žiniasklaidos dėmesį, didinti šalies atpažįstamumą pasaulyje. Ženklas turi formuoti vientisą Lietuvos įvaizdį pasaulyje, būti lengvai atpažįstamas ir suvokiamas įvairioms tikslinėms grupėms.

Konkursą laimėjusios agentūros pasiūlyme išskirti Lietuvos pranašumai bus svarbūs kuriant ir tolesnius Lietuvos įvaizdžio formavimo veiksmus.

VšĮ „Lietuvos turizmo plėtros agentūra” rengiamas konkursas „Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo, kuris gali būti tinkamas naudoti kaip Lietuvos prekės ženklas” yra dalis projekto „Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo sukūrimas”. Jo įgyvendinimą finansuoja Europos Sąjungos struktūriniai fondai, bendra projekto vertė siekia 1,14 mln. litų. Kūrybiniam projekto etapui skirta 214 tūkstančių litų. Lietuvos turizmo plėtros agentūra projektą vykdo su partneriu – VšĮ „Lietuvos ekonominės plėtros agentūra”. Projekto įgyvendinimą koordinuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.