2007 m. I ketvirtį „Baltika Group” pelnas augo 69,2 proc.

Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Group” per pirmąjį šių metų ketvirtį uždirbo 5,3 mln. litų grynojo pelno – 69,2 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Bendrovės pajamos per pirmuosius tris šių metų mėnesius augo 44 proc. ir pasiekė 58,7 mln. litų.

Pelningi bendrovei buvo visi vykdomi verslai: mažmeninė ir didmeninė drabužių prekyba, pastatų ir logistikos centro nuoma. Mažmeninė prekyba „Monton”, „Mosaic”, „Baltman” ir „Ivo Nikkolo” tinkluose augo 53,4 proc., didmeninės prekybos augimas – 15,9 proc. Bendrieji „Baltika Group” pardavimai per šį laikotarpį augo 43,8 proc. Iš pastatų ir logistikos centro nuomos per tris šių metų mėnesius „Baltika” uždirbo 3,53 mln. litų.

„Baltika Group” šiuo metu priklauso 122 „Monton”, „Mosaic”, „Baltman” ir „Ivo Nikkolo” parduotuvės šešiose Rytų ir Vidurio Europos rinkose: Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje.

Dukterinei bendrovės kompanijai „Baltika Lietuva” priklauso 30 parduotuvių įvairiuose Lietuvos miestuose: 11 „Monton”, 11 „Mosaic”, 6 „Baltman” ir 2 „Ivo Nikkolo” parduotuvės. Bendras parduotuvių prekybinis plotas – 5240 kv. metrų. Į tinklo plėtrą Lietuvoje šiais metais bendrovė investavo daugiau nei 4 mln. litų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.