„Anykščių vynas” į trauktinių prekės ženklus šiais metais investuos per 1 mln. litų

Alkoholinių gėrimų gamintojas „Anykščių vynas” šiais metais investicijoms į „Bobelinės” ir „Labanoro” trauktinių prekės ženklus ketina skirti virš milijono litų. Didžioji dalis lėšų – 900 tūkst. litų – skirtos „Bobelinės” prekės ženklo atnaujinimui ir stiprinimui bei naujos technologinės įrangos įsigijimui. Tai didžiausia bendrovės investicija į šį ženklą per visą gėrimo gaminimo laiką.

„Jau beveik dešimt metų gaminame „Bobelinę”. Tik pradėtas gaminti gėrimas dėl išskirtinės kokybės iš karto rado savo vartotoją ir vietą rinkoje. Nepaisant aktyvių konkurentų veiksmų, pristatant naujus gėrimus ir reklamuojant jau esamus rinkoje, „Bobelinės” rinkos dalis išliko stabili. Jau atnaujinome „Bobelinės” pakuotę – butelį ir etiketę. Tikimės, kad tai sustiprins bendrovės pozicijas šalies trauktinių rinkoje”, – sako „Anykščių vyno” direktorius Marius Gudauskas.

Didėjant trauktinių ir kitos produkcijos pardavimams bendrovėje diegiama nauja technologinė įranga. Pasak M. Gudausko, ši investicija yra būtina. Atnaujinus įrangą bus galima ne tik per tokį pat laiką pagaminti daugiau produkcijos, bet ir apipavidalinti ją įvairiau negu iki šiol.

Šiuo metu „Anykščių vynas” užima 11 proc. šalies trauktinių rinkos. Jos eksportuojamos į Ispaniją, Airiją, Didžiąją Britaniją, vyksta derybos dėl tiekimo į JAV, Čekiją, Lenkiją. Tačiau daugiausiai parduodama Lietuvos rinkoje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.