Tarp pastebimiausių – reklamos su humoru

Kovo mėnesį labiausiai pastebimos buvo originalios „Tele2” reklamos su vyriškiu, kuris taip įsigilina į gautą sąskaitą, jog nepastebi iš namų išskrendančio kepto kalakuto bei kambaryje užsidegusio meškos kailio. Jau kelintas mėnuo neblogai pastebima ir „Tele2 Pildyk” reklamos kampanija-serialas apie jaunuolius.

Tai parodė reprezentatyvi Lietuvos didžiųjų miestų (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių) 18-74 m. amžiaus gyventojų apklausa telefonu, kurią šių metų kovo 23-24 d. atliko specializuota rinkos tyrimų ir konsultacijų įmonė „Reklamos tyrimai” kartu su skambučių centru „Fonitel”. Ši apklausa yra tęstinio projekto – Lietuvos vartotojų reakcijos į reklamą monitoringo – dalis. Apklausa vykdoma kiekvieną mėnesį, jos metu apklausiama apie 500 gyventojų.

Paminėtas „Tele2” reklamas tarp trijų įsiminusių pastarojo meto reklamų nurodė 10,2 proc. apklaustųjų (net 12,1 proc. tarp vyrų).

Pastebėtos šį kartą buvo ir kitos reklamos, kurių ryškus bruožas – humoras. Ženkli tendencija, kad tokias reklamas labiau pastebi ir pozityviau vertina būtent vyrų auditorija. Čia paminėtina subtilaus humoro „Sprite” reklama su jaunuoliais traukinyje (tarp trijų įsiminusių reklamų nurodė 3,6 proc. apklaustųjų; net 8 proc. tarp vyrų).

Taip pat neliko nepastebėtos humoristinės alaus reklamos: „Utenos alaus” reklama su jaunuoliu ir mergina, nesutariančiais, kurią TV laidą žiūrėti (2,5 proc. tarp vyrų; vyrams ji – ir tarp trijų labiausiai patikusių reklamų); bei parodijos bruožų turinti „Horn” alaus reklama su vaikinu ir mergina vonioje, kuriuos stebi pro langą (2,0 proc. tarp vyrų).

Tarp kitų labiausiai kovo mėnesį pastebėtų reklamų dera išskirti „Omnitel” (paminėjo 4,2 proc. apklaustųjų). Į TV ekranus po ilgo laiko sugrįžusi „Omnitel” reklama su žaviąja pantera vėl susilaukė nemažo atgarsio ir pozityvių vertinimų. Tiesa, didžiausio dėmesio ši reklama buvo susilaukusi kiek anksčiau – vasario mėnesį (paminėjo 9,2 proc. apklaustųjų). Neliko nepastebėta ir naujoji „Maxima” reklamos kampanija (paminėjo 3,8 proc. apklaustųjų).

Lietuvos vartotojų reakcijos į reklamą monitoringas pradėtas 2006 m. rudenį, siekiant plėtoti Lietuvos reklamos rinkos infrastruktūrą. Periodiškai – kartą per mėnesį – atliekamos reprezentatyvios Lietuvos gyventojų apklausos telefonu padeda aiškintis: a) kokią neseniai matytą arba girdėtą reklamą žmonės pastebėjo ir įsiminė; b) kokie reklamos aspektai nulemia jos pastebėjimą ir įsiminimą; c) kurios reklamos žmonėms patinka ir kaip tai susiję su reklamos pastebėjimu, įsiminimu bei kitais reklamos efektyvumo parametrais; d) kitus aspektus.

Projektą kuruojanti rinkos tyrimų ir konsultacijų įmonė „Reklamos tyrimai” specializuojasi reklamos efektyvumo tyrimuose, kurie padeda įmonėms pasirinkti geriausius reklamos projektus ir įvertinti reklamos padarytą poveikį. Projekto partneris – skambučių centras „Fonitel”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.