Pirmadienį per „BBC World” televiziją pradėtas transliuoti reklaminis klipas, kviečiantis apsilankyti Lietuvoje. Pasak Turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktoriaus Alvičio Lukoševičiaus, tikimasi, jog prieš prasidedant aktyviam turizmo sezonui transliuojamas klipas padidins turistų srautus.
„Reklama tarptautiniuose TV kanaluose – labai brangi, todėl transliacijas deriname su Vilniaus savivaldybe. Mūsų reklamos kompanija bus per BBC, tik Vilniaus – per CNN. Tikimės, kad taip reklamuodamiesi paskleisime naujienas apie Lietuvą platesnei auditorijai”, – sakė A. Lukoševičius.
Reklaminis 30 sekundžių vaizdo klipas bus rodomas 3 kartus per dieną balandžio 16-30 d. Klipas bus transliuojamas labiausiai žiūrimu laiku po programų „World Business Report”, „BBC News”, „Click”, „Talking movies”, „Sport today”, „Final Score” ir kitų.
Vaizdo klipo idėja – žmonės, atvykę į Lietuvą, laimi. Vaizdas, per kurį Europa pažįsta Lietuvą, – tai per dainų konkursą „Eurovizija” sėkmingai pasirodžiusios grupės LT UNITED daina „We Are The Winners”.
Koliažiniu principu konstruojamame vaizdo klipe, skambant dainai „We Are The Winners”, žiūrovas mato Pažaislio vienuolyną, džiaugsmingas emocijas iš masinių renginių, Dainų šventės, festivalių, poprenginių, daugiatūkstantinių koncertų, Lietuvos krepšinio pergalių emocijas, Jurgio Kairio skrydžius po tiltais, įspūdingus buriavimo kadrus iš pajūrio. Kadrų koliažą baigia šūkis „We win, then You win. LITHUANIA Join the feeling”.
Tai bus ne pirma reklaminė kampanija BBC. 2005-2006 m. pavasarį ir rudenį po 5 savaites transliuoti reklaminiai Vilniaus klipai per didžiausias ir populiariausias pasaulines televizijas „BBC World” ir „CNN International”.
„BBC World” ir „CNN International” kasdien mato po 300 milijonų abonentų iš daugiau negu 200 šalių. Per dieną šiuos kanalus pažiūri po 1 milijoną, o per mėnesį – po 9 milijonus žiūrovų.
Pasak BBC atstovų, daugiausia turizmo galimybes per jų televiziją reklamuoja Malaizija ir Indija, iš Europos šalių pirmauja Kipras, Malta bei Graikija.