SAS keleiviams pasiūlys naujų paslaugų

Nuo kitos savaitės Skandinavijos avialinijų SAS klientai galės mėgautis dar didesniu komfortu skrydžių metu bei išbandyti naujas šių avialinijų paslaugas. SAS siūlo naujoves visose kelionės etapuose – nuo priminimo SMS ar elektroninio pašto žinute apie registraciją skrydžiui iki nemokamo interneto bei plačiajuosčio telefoninio ryšio oro uostų SAS verslo klasės laukiamuosiuose.

Šias naujoves SAS diegia atsižvelgdama į tai, kad šiuolaikinis avialinijų klientas siekia sutaupyti kuo daugiau laiko tiek planuodamas kelionę bei rezervuodamas bilietus, tiek registruodamasis skrydžiui bei atlikdamas kitus būtinus formalumus oro uoste.

Siekdama tenkinti šį keleivių poreikį, SAS atnaujino savo interneto tinklapį. Kiekvienas, ketinantis užsisakyti bilietus internetu, jau dabar SAS tinklapyje mato ne tik pasirinktos datos, bet ir artimiausių jai dienų siūlomų bilietų kainas. Tai suteikia galimybę pasirinkti tinkamiausios kainos bilietus bei gauti išsamią skrydžio informaciją.

SAS klientai jau turėjo galimybę įsitikinti registracijos skrydžiui internetu privalumais, nepaisant to, kad po šios registracijos keleiviai privalėjo atsiimti įlaipinimo bilietą Europos oro uostose įrengtuose SAS savitarnos automatuose. Dar šiais metais SAS planuoja įdiegti registracijos internetu sistemą, kuri leis keleiviams patiems namuose atsispausdinti įlaipinimo bilietą, galiosiantį Europos oro uostose.

Be šių naujovių SAS savo klientams taip pat pasiūlys daugiau galimybių naudotis interneto ir mobiliojo ryšio paslaugomis planuojant savo kelionę. Šiuo metu SAS skrydžiams jau galima registruotis SMS žinute ar naršyti po šių avialinijų tinklapį mobiliuoju telefonu. Nuo š.m. birželio rezervuodamas bilietus SAS keleivis galės užsisakyti naują paslaugą – gauti priminimą SMS arba elektroninio pašto žinute apie registraciją skrydžiui likus 22 valandoms iki kelionės pradžios.

SAS taip pat plečia pagreitinto keleivių ir rankinio bagažo patikrinimo („Fast Track”) paslaugą. Šiuo metu ši paslauga teikiama Kopenhagos bei Stokholmo oro uostose „EuroBonus Gold” programos nariams bei keliaujantiems SAS verslo bei ekonomine ekstra klase. Nuo š.m. kovo 26 d. pagreitinto keleivių ir rankinio bagažo patikrinimo paslauga galės naudotis aukščiau išvardinti keleiviai ir Briuselio oro uoste. Ciuricho oro uoste ši paslauga teikiama „EuroBonus Gold” programos nariams bei keliaujantiems verslo klase, Londone ir Amsterdame – verslo klasės keleiviams. SAS planuoja ateityje diegti šią paslaugą kitose Europos oro uostose.

Nuo š.m. kovo 27 d. oro uostuose įrengtuose SAS verslo klasės laukiamuosiuose bus galima naudotis bevieliu internetu bei „Skype” telefoniniu ryšiu.

Be to, SAS verslo ir ekonominės ekstra klasės keleiviai prie oro uosto vartų galės atvykti likus tik 15 minučių iki skrydžio.

SAS taip pat tobulina lėktuvuose teikiamas paslaugas. Ekonominės klasės keleiviai galės įsigyti plataus asortimento valgių ir gėrimų. Skrendantys ekonomine ekstra klase bus vaišinami šaltaisiais patiekalais, juos aptarnaus tik šioje klasėje dirbantys įgulos nariai. Verslo klasės keleiviai bus atskirti specialia užuolaida ir galės mėgautis didesniu privatumu, komfortu bei tik jiems paskirto personalo dėmesiu. Maistas šios klasės keleiviams bus pateikiamas porcelianiniuose induose.

Visos šios naujovės bei ateityje planuojamos pasiūlyti paslaugos yra skirtos užtikrinti sklandžią ir be rūpesčių SAS klientų kelionę į ir iš Šiaurės šalių.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.