Atviras kelias naujosioms žvaigždėms

Michaeliui Schumacheriui pasitraukus kova dėl šių metų „Formulės-1” čempiono vardo veikiausiai vyks tarp naujosios kartos „Grand Prix” pilotų: Fernando Alonso, Kimi Raikkoneno, Felipe Massos, Jensono Buttono.

Po praėjusių metų sezono sportininko karjerą baigė vienas iškiliausių visų laikų „Formulės-1” lenktynininkų vokietis Michaelis Schumacheris. „Grand Prix” varžybose jis dalyvavo penkiolika metų, kurie drąsiai gali būti vadinami „Šumio era”. Vokietis pagerino beveik visus ligtolinius F-1 rekordus, savo persvara neretai varydavo varžovus į neviltį, tapo geriausiai apmokamu lenktynininku per „Grand Prix” istoriją.

Michaeliui pasitraukus kova dėl šių metų „Formulės-1” čempiono veikiausiai vyks tarp naujosios kartos „Grand Prix” pilotų: Fernando Alonso, Kimi Raikkoneno, Felipe Massos, Jensono Buttono.

Pirmasis juodaodis

Įdomu, kad tokios komandos lyderės kaip „Renault” ir „McLaren” nutarė kaip antruosius komandos pilotus pasikviesti F-1 lenktynių patirties neturinčius Heikki Kovalaineną ir Lewisą Hamiltoną, kuris taps bene pirmuoju juodaodžiu „Grand Prix” lenktynininku. Praėjusiais metais panašiam žingsniui ryžosi „Williams” – pakvietė Nico Rosbergą, ir „BMW Sauber” – buvusį F-1 čempioną Jacquesą Villeneuve�ą iškeitė į naujoką Robertą Kubicą. Iškovota trečioji vieta Italijoje ir sėkmingas pasirodymas kituose etapuose užtikrino lenkui vietą „BMW Sauber” ekipoje ir šį sezoną. Tikėkimės, kad šis pavyzdys paskatins automobilių sporto (ne tik F-1) galiūnus ieškant naujų talentų atkreipti žvilgsnį į Rytų ir Centrinės Europos šalis. Gera pradžia – tik pusė darbo, tad siekiant tolesnės karjeros Kubicai reikės mažų mažiausiai būti greitesniam už komandos draugą Nicką Heidfeldą. Kitu atveju jo pavardė gali būti užmiršta kaip palyginti neseniai „Prost” atstovavusio čeko Tomašo Engės.

Ką pasirinks

Įdomu ir tai, kokį modelį išėjus M.Schumacheriui (kartu su juo pasitraukė ir technikos direktorius Rosas Brawnas) pasirinks „Ferrari” komanda – ar bus aiški riba tarp pirmo ir antrojo pilotų, ar abiem lenktynininkams bus suteiktos vienodos sąlygos. Bent kol kas atrodo, kad bus pasirinktas antrasis variantas, nors iš pradžių reikėtų pamatyti Kimi ir Felipe dvikovas bent keliuose etapuose. O štai „Hondos” ir „Williams” strategija gana aiški – antraisiais pilotais tapo veteranai Rubensas Barrichello ir Alexanderis Wurzas.

Leido pakilti

Intriguoja padėtis „Renault” ekipoje – Giancarlo Fisichella tapo oficialiu komandos lyderiu, bet kaip bus lenktynių trasoje? „Renault” vadovai pasirinkę Kovalaineną veikiausiai įžvelgė jame naująjį Raikkoneną. Pastarojo debiutas 2001 m. atstovaujant „Sauber” buvo labai sėkmingas ir leido Kimi greitai kilti karjeros laiptais.

Žvelgiant iš dabarties pozicijų, didžiausiu favoritu laikytinas Fernando Alonso. Ispanas buvo bene vienintelis lenktynininkas pastaraisiais metais prilygęs „Šumiui”. Vokietis pasitraukė, liko klausimas – ar patikima bus „McLaren” technika, ne kartą nuvylusi buvusį šios komandos pilotą K.Raikkoneną.

Aiškios grupės

Iš komandų aiškios kelios grupės – dėl Konstruktorių taurės šiemet kausis „Ferrari”, „McLaren” ir „Renault”, dėl ketvirtos – „Honda”, „BMW Sauber”, „Williams”. Juoduoju arkliuku gali tapti „Red Bull”, šiemet naudosianti „Renault” variklius. Po praėjusio sezono pasitraukus „Michelin”, „Bridgestone” liko vienintele padangų tiekėja. Tai turėtų sumažinti atotrūkį tarp komandų ir, tikėkimės, kova dėl pergalių bus gražesnė nei anksčiau. Kol kas komandų laukia Australijos GP – pirmasis išbandymas po tūkstančių valandų, praleistų konstruojant automobilius, ir tūkstančių kilometrų, nuvažiuotų juos bandant.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Sportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.