„Skype 3.1“ pristato naujas funkcijas „SkypeFind“ ir „Skype Prime“

Pasaulinė interneto komunikacijos kompanija „Skype” pristatė naują savo programos versiją „Windows” operacinei sistemai – „Skype 3.1” su unikaliomis „SkypeFind” ir „Skype Prime (Beta)” funkcijomis. Šios funkcijos suteikia žmonėms naujas galimybes dalintis savo patirtimi ir „Skype” programos vartotojams atveria kelią į naujas rinkas, kuriose žinios ir kompetencija yra pagrindinės prekės.

„SkypeFind” yra „Skype” programos vartotojų kuriamas gidas, kuris leidžia vertinti, rašyti atsiliepimus ir matyti kitų vartotojų vertinimus bei komentarus apie bet kurioje pasaulio vietoje esančių verslų teikiamas paslaugas. Nuo šios paslaugos bandomosios versijos pristatymo, per tris savaites „SkypeFind” sąraše atsirado apie 4500 įrašų iš 124 šalių, o iki šių metų galo šis sąrašas turėtų išsiplėsti iki daugiau nei milijono įrašų.

Pasaulinės tyrimų bendrovės „Forrester research” duomenimis, daugiau nei ketvirtadalis interneto vartotojų įrašo vertinimą arba komentarą apie produktus bei paslaugas, arba savo nuomonę paskelbia diskusijų forume (pagal Briano Haveno tyrimą „Leveraging User-Generated Content,”, paskelbtą 2007 metų sausio 25 dieną).

„SkypeFind” funkcija yra labai pravarti kelionės po užsienį metu. Pavyzdžiui, būnant Prancūzijoje ir norint rasti puikų restoraną, tereikia prisijungti prie „Skype” programos, spustelėti „SkypeFind” kortelę ir čia gali rasti patikimas „Skype” bendruomenės rekomendacijas”, – sako „Skype” generalinis e-prekybos direktorius Stenas Tamkivi.

Dar viena unikali funkcija naujoje „Skype 3.1” programos versijoje – „Skype Prime (Beta)”, suteikianti galimybę žmonėms bei smulkiajam verslui siūlyti bei parduoti savo patarimus ir žinias visai „Skype” bendruomenei. „Skype Prime” – tai nauja virtuali vieta, kurioje nuo šiol telkiasi tam tikromis žiniomis pasiruošę dalytis „Skype” vartotojai, bei tie, kuriems tų žinių reikia ir kurie gali už tai mokėti.

„Jei esi finansų konsultantas ar astrologas, sporto treneris ar mokytojas ir nori parduoti savo patirtį internetu, „Skype Prime” atveria naują nišą ir leidžia parduoti savo žinias „Skype” vartotojams bet kurioje pasaulio vietoje”, – sako S. Tamkivi.

Patarimų per „Skype Prime” kainą nustato patys vartotojai, pasirinkdami minutės arba vienkartinį mokestį už savo konsultacijas. Atsiskaitymai už jas atliekami naudojantis „PayPal” sistema, 30 proc. šios sumos tenka bendrovei „Skype”.

„Skype” programos populiarumą lemia suteikta galimybė žmonėms nemokamai skambinti ir kalbėtis internetu. Būdama didžiausia pasaulyje interneto komunikacijų bendrovė, „Skype” įsipareigoja ir toliau užtikrinti nemokamus skambučius iš namų, darbo ar bet kur kitur.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.