Neįvykusi kelionė pavirto skandalu

Dėl keleivių klaidinimo Palangos oro uosto vadovybė turės aiškintis vartotojų teisių gynėjams.

Paliko ant ledo

Klaipėdietė verslininkė Liudmila tvirtino kovosianti iki pabaigos. Dėl oro uosto tvarkaraštyje skelbiamo klaidingo skrydžio laiko ji prarado pusseptinto šimto litų ir visą pusdienį.

„Bilietą skrydžiui į Kopenhagą nusipirkau vasario 7 dieną. Sutartyje nurodytas išvykimo laikas – kovo 6 diena 6.35 ryto. Vakar nusprendžiau pasitikslinti skrydžio laiką, nes važiavau į oro uostą pasitikti draugo. Švieslentėje buvo nurodytas kitas laikas – 6.50. Kas gali būti patikimiau už oro uosto tvarkaraštį?” – stebėjosi moteris.

Ji pasakojo, kad dėl slidaus kelio šiek tiek vėlavo ir atvyko likus 25 minutėms iki skrydžio. Jai buvo pranešta, kad registravimosi laikas baigėsi, tad į lėktuvą nebepateks.

„Oro uosto vadovai patarė nekreipti dėmesio į švieslentę, nes ji neva nieko nereiškia. Mane pasiuntė prie kasos pirkti kitą bilietą popietiniam skrydžiui.

Anksčiau už mane atvykusi ir neišskridusi studentė net apsiverkė. 644 litai juk yra nemažai”, – piktinosi dažnai keliaujanti verslininkė.

Pačios kaltos

Oro uosto švieslentėje pažymima, kad registruotis reikia ne vėliau kaip 40 minučių iki tvarkaraštyje nurodyto skrydžio laiko. Kaip paaiškėjo, jis klaidingas.

Ant bilieto apie registravimosi laiką apskritai neužsimenama.

Pirmą kartą lėktuvu keliaujančiam žmogui tokia painiava turėtų sukelti nemažai rūpesčių.

Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas pripažino, kad keleiviams buvo pateikta klaidinga informacija, bet dėl to, kad neišskrido, esą kaltos pačios moterys.

„Keleiviai turi vadovautis ne švieslentės rodmenimis, o bilietu. Jis yra pagrindinis dokumentas”, – „Klaipėdai” tvirtino L.Kvietkauskas. Pasak jo, klaipėdietės nebuvo įleistos į lėktuvą, nes šį reikėjo parengti skrydžiui. Apie kompensaciją už patirtą skriaudą vadovas nesileido į kalbas.

Tačiau jis žadėjo pasirūpinti, kad tvarkaraštyje nurodytas neteisingas skrydžio laikas būtų pakeistas.

Siūlys taikytis

Turistams skirtame informaciniame leidinyje „Exploring Klaipėda, Palanga, Neringa” taip pat pateikta neteisinga informacija. Čia nurodytas skrydžio į Kopenhagą laikas – 6.50 val.

„Tvarkaraštį pateikė oro uosto administracija dar vasarį. Tačiau leidėjas už informacijos turinį neatsako. Todėl šalia tvarkaraščio įspėjama, kad išvykimo laiką reikia tikslintis pačiam”, – sakė informacinio leidinio redaktorė Evelina Kaminskaitė.

Pasijutusi apgauta Liudmila parašė skundą vartotojų teises ginančiai įstaigai.

Nacionalinės vartotojų teisių apsaugos tarybos Klaipėdos apskrities skyriaus vedėjas Raimundas Kontrimas teigė, kad panašių skundų iki šiol neteko nagrinėti.

„Oro uosto vadovybė pasielgė negražiai, nes konflikto nepasistengė spręsti iš karto”, – įsitikinęs R.Kontrimas.

Iš kitos neišskridusios keleivės kreipimosi įstaiga negavo. Mergina pateikė pretenzijas oro uosto administracijai.

Per 10 dienų Palangos oro uosto vadovybė turi pateikti oficialų atsakymą, kodėl keleiviai buvo suklaidinti. Ginčą vartotojų teisių gynėjai siūlys spręsti taikiai.

Važiuoti turi patys

Vėluojančiųjų į lėktuvą pasitaiko nuolat. Mat į oro uostą tenka važiuoti nuosavu automobiliu arba samdyti taksi.

„Dažniausiai žmonės skundžiasi, kad nėra viešojo transporto, kuris vežtų į šį oro uostą. Važiuoti taksi iš Klaipėdos į Palangą kainuoja apie 60 litų. Problemą būtų galima išspręsti, jei nuolat vyktų autobusai”, – sakė Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro vadovė Romena Savickienė.

L.Kvietkauskas tvirtino, kad nė viena keleivių vežimo bendrovė nesiėmė šios funkcijos, nes keliaujančiųjų per mažai.

Lyginant su praėjusiais metais, Palangos oro uostas sulaukė 44 proc. daugiau keleivių. Terminalo atnaujinimui šiemet ketinama skirti 11 mln. litų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.