Didžiausia uoste AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija” („Klasco”) per I šių metų pusmetį gavo 59,2 mln. Lt pajamų ir uždirbo 4,3 mln. Lt pelno. 2004 metais tuo pačiu laikotarpiu bendrovė patyrė 8,3 mln. Lt nuostolių, jos pajamos dėl mažesnių krovos apimčių sudarė 48,5 mln. Lt.
2005 metų I pusmetį KLASCO į laivus ir iš laivų krovė 4,28 mln. tonų krovinių, apyvarta buvo 700 tūkst. tonų, arba 19 proc., didesnė nei 2004 metų sausio- birželio mėnesiais.
„Klasco” gamybinės veiklos rezultatai grįžo į aukščiausias, pasiektas 2000-aisiais, pozicijas.
Pasak „Klasco” finansų direktoriaus Lino Liekio, toks ryškus bendrovės rezultatų svyravimas atspindi krovinių struktūros pokyčius. Efektyvi praėjusių metų liepą atidaryto birių trąšų terminalo veikla, šiemet, kitaip nei pernai, ritmingas skystų trąšų ir grūdų eksportas, auganti konteinerių krova padėjo pasiekti planuotų finansinių rodiklių.
„Pernai įmonės veikla buvo nuostolinga, o šiemet pelningumas pakilo iki 7 procentų. Veiklos efektyvumas padidėjo beveik ketvirtadaliu.Visi gamybiniai padaliniai dirba pelningai. Į trąšų terminalą šiemet per pusmetį atplaukė 120 laivų, dvigubai daugiau nei pernai”, – teigė L. Liekis.
Iš viso į „Klasco” per pirmus šešis mėnesius laivų atplaukė dešimtadaliu daugiau negu pernai tuo pačiu laikotarpiu – 1808. Šešiuose bendrovės terminaluose kraunamos skystos ir birios trąšos, grūdinės kultūros, masiniai kroviniai ir konteineriai, keltais plukdomi vagonai, ratinės transporto priemonės (ro-ro), aptarnaujami keleiviai.
Šiemet bendrovė pastatė etilenglikolio, žaliavos PET gamyklai, krovos liniją, kainavusią per 6 mln. Lt, tobulina kitus terminalus.
UAB Koncernas „Achemos grupė”