Paskelbtos penkios efektyviausios rinkodaros kampanijos Lietuvoje

Jau žinomas efektyviausių 2006-aisiais metais Lietuvoje vykusių rinkodaros kampanijų penketukas. Ketvirtą kartą Lietuvoje ir Latvijoje bei aštuntą kartą Estijoje rengiamame rinkodaros pasiekimų konkurse dėl efektyviausios kampanijos titulo varžysis „SAMPO gyvybės draudimo” kampanija „Kur mano dalis?”, „Orivas” kampanija „Hexa, mums svarbu, ką galvoja gydytojas”, „Hansa gyvybės draudimo” kampanija „Kai užaugsiu, būsiu pensininkas”, bendrovės „Stumbras” „Žalių devynerių” įvedimo į rinką kampanija bei narkotikų vartojimo prevencijos kampanija „Pamiršk”. Laimėtojas bus išrinktas ir paskelbtas kovo 7 dieną, konferencijos „Password 2007” metu.

„Šiais metais gavome 25 konkursines paraiškas, atitikusias aukštus kokybės kriterijus. Tai įrodo, kad Lietuvoje yra stiprių įmonių, galinčių ne tik vykdyti inovatyvias rinkodaros kampanijas, bet ir įvertinti pasiektus rezultatus. Ypač maloniai nustebino narkotikų vartojimo prevencijos kampanija „Pamiršk”, kuri parodė, kad ir socialinėms kampanijoms Lietuvoje pradedamas skirti deramas dėmesys”, – teigia Artūras Olšauskas, konkurso „Password 2007” atstovas Lietuvoje.

Konkursą „Password 2007” organizuoja trijose Baltijos šalyse leidžiamo žurnalo „best-marketing” leidėjai. Konkursas organizuojamas bendradarbiaujat su Amerikos rinkodaros asociacija, EFFIE prekės ženklo savininke. EFFIE – svarbiausias tarptautinis rinkodaros efektyvumo konkursas, organizuojamas daugiau kaip 30 pasaulio šalių.

Penki konkurso finalistai pristatys savo projektus Rinkodaros pasiekimų konferencijoje „Password 2007”, kuri vyks kovo 7 d. „Litexpo” rūmuose, Vilniuje. Galutinius laimėtojus atskirai rinks tiek žiuri komisijos nariai, tiek konferencijos dalyviai – Lietuvos reklamos ir rinkodaros bendruomenė.

Konkurso žiuri komisiją šiais metais sudaro įvairiose srityse dirbantys Lietuvos rinkodaros profesionalai: Daina Daubarė – bendrovės „Baltika Lietuva” direktorė, Jaunius Jakaitis žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House” direktorius, Gytis Juodpusis – „TNS Gallup” media direktorius, Mantas Katinas – TEO reklamos departamento direktorius, Nina Klebanskaja – Vytauto Didžiojo universiteto ir „The Baltic Management Institute” (BMI) dėstytoja, Lina Muižienė – reklamos agentūra „Baltic FCB”, , Jolanta Pupkevičienė – „MG Baltic Investment” rinkodaros ir viešųjų ryšių direktorė, Elena Šilovaitė – Marketingo specialistų asociacijos valdybos pirmininkė ir Vytautas Zuzevičius – „Ogmios centras” rinkodaros vadovas.

Rinkodaros pasiekimų konkursas skiriasi iš kitų tuo, kad jame vertinamos integruotos rinkodaros kampanijos, atsižvelgiant į jų strategiją ir rezultatus, ne tik į kūrybiškumą, kaip tai daro reklamos festivaliai („Golden Hammer”, „Adrenalinas” ar kiti). Vertinimo kriterijai yra tokie: 33% kūrybinė strategija (novatoriškumas, vykdymo kokybė), 33% žiniasklaidos strategija (novatoriškumas, efektyvus žiniasklaidos panaudojimas), 33% rezultatai (rezultatai, lyginant su kampanijos tikslais, rezultatai, lyginant su kampanijos kaštais). Žiuri nariai negalėjo balsuoti už pretendentus susijusius su jų įmone.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.