„Renault” grynasis pelnas 2007 metais siekė 2,9 mlrd. eurų

Pernai „Renault” koncerno grynasis pelnas siekė 2,9 mlrd. eurų, o veiklos marža – 2,56 proc. Pasauliniai pardavimai sumažėjo 4 proc., tačiau sparčiai augo pardavimai už Europos ribų, kur praėjusiais metais parduota 30 proc. koncerno automobilių. Praėjusieji metai buvo pereinamasis periodas „Renault” koncernui pradėjus įgyvendinti ambicingą „Renault Commitment 2009” programą. 2006 m. buvo pristatytas pirmasis iš šiame plane numatomų 26 naujų automobilių – „Logan MCV” universalas.

„Visų darbuotojų pastangomis mažinti išlaidas, gerinti kokybę ir plėsti grupės veiklą tarptautinėse rinkose, „Renault” pasiekė veiklos maržą, kuri numatyta „Renault Commitment 2009″ programoje,” – sako „Renault” generalinis direktorius ir prezidentas Carlos Ghosn.

Grupės pajamos 2006 m. siekė 41,528 mlrd. eurų – 0,8 proc. mažiau nei 2005 m. Nedidelis pajamų sumažėjimas siejamas su pardavimų lėtėjimu Prancūzijoje ir kitose Vakarų Europos rinkose, kuriose „Renault” ruošiasi aktyviam naujų modelių pristatymui antroje 2007 m. pusėje. Pardavimų mažėjimą Vakarų Europoje atsvėrė augantys „Renault”, „Dacia” ir „Samsung” markių pardavimai kituose regionuose: Pietų Europos ir Viduržemio jūros, Amerikoje, Azijoje ir Afrikoje.

Grupės veiklos pelnas 2006 m. sudarė 877 mln. eurų (2005 m. – 1.514 mln. eurų). Finansinės veiklos pelnas siekė 61 mln. eurų (2005 m. – 327 mln. eurų nuostolis). Grynasis pelnas iš akcijų pardavimo susijusiose kompanijose, ypač „Nissan” ir „Volvo”, sudarė 2,260 mlrd. eurų. Bendras grynasis pelnas sumokėjus mokesčius – 2,943 mlrd. eurų.

„Renault” tyrimų ir plėtros išlaidos, skirtos 26 naujų modelių kūrimui bei aplinkosaugos ir saugumo technologijų vystymui, 2006 m. padidėjo 136 mln. eurų iki 2,4 mlrd. eurų.

2006 m. „Renault” dideli dėmesį skyrė trims sritims: kokybei, pelningumui ir augimui. Išlaidos garantinių automobilių aptarnavimui per metus sumažėjo 30 proc., o patenkintų klientų skaičius aptarnavimo tinkle 2006 m. išaugo nuo 71 iki 75 proc.

2007 m. „Renault” numato pasiūlyti pirkėjams 5 iš 26 „Renault Commitment 2009” plane numatytų naujų automobilių – lengvąjį komercinį automobilį „Logan Van”, mažąjį „Twingo”, aukštesnės klasės „Laguna” sedaną ir universalą bei pirmąjį „Renault” didesnio pravažumo automobilį. 2007 m. pavasarį „Renault” planuoja pasiūlyti „Logan” automobilius Brazilijos, Irano ir Indijos rinkoms.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.