„Naujųjų kinų” priviso per ekonomines reformas ir atsidarius sienoms.
Dar prieš keletą metų Kinijoje nebuvo priimta viešai demonstruoti savo turtus, o dabar turtuoliai stengiasi juos bet kuria proga parodyti.
Žinoma, pirmiausia tai daroma perkant brangias prekes, kurias pamačius aplinkiniams turėtų susiformuoti įspūdis, kad prestižinio automobilio arba auksinio laikrodžio savininkas yra išskirtinė asmenybė.
Bent jau pagal savo piniginės storį. Sėkmingo gyvenimo simboliai, kaip rašo laikraštis „China Daily”, tampa automobilis BMV, auksinis laikrodis „Rolex” ir kiti brangūs daiktai.
Tuo tarpu reformų priešaušryje, prieš tris dešimtmečius, Kinijoje pasiturinčio žmogaus simboliai buvo juodu laku švytintis dviratis, televizorius ir šaldytuvas.
Dabar Kinija, pasak laikraščio „China Daily”, užima trečiąją vietą pasaulyje pagal prabangos daiktų vartojimą, nusileisdama tik Japonijai ir JAV.