Sidro rinka augo keturgubai

Pernai kiekvienas šalies gyventojas išgėrė apie šešis litrus sidro, tai yra, keturis kartus daugiau nei prieš du metus.

Lengvųjų alkoholinių gėrimų gamintojos AB „Ragutis” duomenimis, iš viso 2006 m. šalyje parduota virš 20 mln. litrų sidro. Bendrovė užima apie 40-45 % visos sidro rinkos ir jos pardavimai pernai augo 72 proc. iki 9,1 mln. litrų. AB „Ragutis” gamina „Fizz”, „Real” ir kitas sidro rūšis.

„Daugiausia įtakos mūsų rezultatams turėjo tai, kad nuolat tiriame sidro mėgėjų poreikius ir pristatome naujas sidro rūšis. Pirmieji pradėjome gaminti kriaušių sidrą Lietuvoje. Žmonės vertina išskirtinį mūsų natūralios fermentacijos būdu gaminamo gėrimo skonį”,- teigia Dalius Rutkauskas, AB „Ragutis” prekybos ir marketingo direktorius.

Iš „Ragučio” gaminamų sidrų labiausiai augo „Fizz” pardavimai – jie padvigubėjo ir pernai šio sidro buvo parduota 3,6 mln. litrų (2005 m. – 1,8 mln. litrų).

Pasak D. Rutkausko, pasiteisino bendrovės strategija remti realybės šou „Kelias į žvaigždes 2”. „Sidras visų pirma yra jauno ir aktyvaus žmogaus gėrimas. Jis yra lengvas, geriamas baruose ar linksmų vakarėlių metu”,- tikina jis.

Šalyje labiausiai mėgstamu išlieka tradicinis kriaušių sidras – per 2006 m. AB „Ragutis” jo pardavė daugiau nei 2 mln. litrų.

Tarp sidrų „Fizz” labiausiai augo žemuogių ir braškių skonio sidras ir jo buvo parduota daugiau nei 1 mln. litrų (augimas – 135 proc.). Pernai pristatyto mėlynių skonio „Fizz” pardavimai siekė daugiau nei 700 tūkst. litrų.

Be to, 2006 m. Lietuvoje sparčiai populiarėjo netradicinio skonio sidrai: „Fizz Summer Party” ir „Fizz Winter Party”. Spalio mėnesį parduotuvėse pasirodęs aviečių, vyšnių ir kardamono skonio „Fizz Winter Party” iškart tapo perkamiausiu „Fizz” sidru.

Pernai bendrovė vienintelė Lietuvoje visas sidro skardines pradėjo pardavinėti su apsaugine folija. Šios folijos dėka pakuotės viršus apsaugomas nuo dulkių bei kitų nešvarumų, todėl ką tik parduotuvėje įsigytą gėrimą galima gerti iš švarios skardinės.

Pasak AB „Ragutis” prekybos ir marketingo direktoriaus, šiemet laukiama ne mažesnio augimo nei pernai. Tikimasi, kad sidro pardavimai ypač išaugs prasidėjus naujam vasaros sezonui, o bendrovė ketina pateikti dar daugiau naujienų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.