Norint susiremontuoti nežymų kėbulo įlenkimą gali tekti laukti net pusę mėnesio.
Garantiniu automobilių kėbulų remontu užsiimančios bendrovės „Visoda” direktorius Gintautas Stulga sakė, kad kai pasnigo, sulaukta maždaug 20 proc. daugiau klientų nei įprastai.
Žiemą avarijose kėbulo pažeidimai būna žymiai smulkesni nei vasarą. Tačiau žiemą dažnai vienu metu susiduria ne du, o keturi ir daugiau automobilių.
„Nebespėjama aptarnauti visų klientų. Nereikia tikėtis, kad atvažiavus automobilis bus tą pačią minutę patikrintas ir pradėtas remontuoti”, – aiškino bendrovės „Sostena” laikinai einantis direktoriaus pareigas Vaižgantas Žičkus.
Anot jo, žiemą žymiai dažniau prašoma suremontuoti avarijose įlenktus kėbulus. Jiems ištiesinti ir nudažyti prireikia ne vienos valandos, o darbo proceso neįmanoma paspartinti.
„Sausio pirmąją pusę buvo mažiau klientų, bet kai atšalo, vairuotojams atsirado naujų bėdų. Sušąla akumuliatorius ar aušinimo skystis”, – teigė bendrovės „Solorina” generalinis direktorius Antanas Bartkėnas.
Jis pastebėjo, kad automobilių parkas kasmet pasipildo naujesniais modeliais.
„Garažiniai” jau nebesugeba visko sutaisyti, todėl žmonės vis dažniau kreipiasi į specializuotus servisus”, – teigė A.Bartkėnas.