Vos iškritus sniegui, dalis vairuotojų suskubo keisti vasarines padangas.
Vasarinėmis padangomis draudžiama važinėti jau daugiau kaip du mėnesius – nuo lapkričio dešimtosios.
Tačiau iki šiol ne visi į tai kreipė dėmesį.
Klaipėdos VPK Magistralinių kelių priežiūros būrio vadas Arnoldas Coma sakė, kad per tą laiką nė vienas vairuotojas nebuvo nubaustas už važinėjimą vasarinėmis padangomis. Nebuvo rengtas nė vienas specialus reidas.
Kol nebuvo sniego, keisti vasarines padangas atvažiuodavo tik vienas kitas vairuotojas.
Bendrovės „Klaipėdos Melga” prekybos vadovas Ričardas Tamašauskas teigė, kad per dieną padangos pakeičiamos maždaug keturiasdešimčiai automobilių. Tarp jų vis dar pasitaiko ir keičiančių vasarines padangas.
Dažniausiai keičiamos apdilusios žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis tesiekia du milimetrus. Žieminių padangų protektoriaus gylis turi būti ne mažesnis nei trys milimetrai.
Bendrovės „Hokla” direktorius Vytautas Kirklys pastebėjo, kad keisti padangas tik iškritus sniegui jau tampa tradicija. Per dieną padangos keičiamos maždaug dešimčiai automobilių. Dar maždaug penki vairuotojai įsigyja žieminių padangų komplektus.
„Daugiausiai keičia vasarines į žiemines. Dygliuotos padangos nepaklausios”, – sakė V.Kirklys.
Net ir įpusėjus žiemai kai kuriems vairuotojams nerūpi, kad už automobilio draudimą sumokėti du šimtai litų gali būti išmesti į balą.
„Jei policija protokole įrašo, kad avarija įvyko dėl to, kad automobilis buvo „apautas” vasarinėmis padangomis ir todėl nespėjo sustabdyti, tuomet kaltininkui nebegalioja draudiminė apsauga”, – sakė bendrovės „Lietuvos draudimas” atstovas spaudai Valdas Lopeta.
Anot jo, vairuotojas pats turės padengti padarytus nuostolius.