„Renault” atnaujino komercinį automobilį „Master RWD”

Tęsdama lengvųjų komercinių ir lengvųjų krovininių automobilių gamos atnaujinimą, „Renault” pristato naują „Master RWD”. Naujasis modelis turi visus 2006 m. rudenį pristatytos priekiniais ratais varomos „Master” versijos bruožus bei būdingiausius ankstesnių „Master RWD” privalumus, įskaitant platų variantų pasirinkimą (nuo 3,5 iki 6,5 tonų), dvigubus ratus bei sustiprintą važiuoklę. Naująjį modelį bus galima įsigyti nuo šių metų vidurio.

Naujojo „Master RWD”, oficialiai vadinamo „New Master RWD”, kabina atitinka šiek tiek anksčiau pristatyto „New Master” šiuolaikišką ir patogią kabiną. Ji pasižymi ergonomišku įrengimu ir vairavimą palengvinančia įranga: automatiniais priekinio stiklo valytuvais su lietaus davikliais, automatinėmis trumposiomis šviesomis, pasirinktinu durų atidarymu su trijų mygtukų raktu ir „palydėk namo” priekinių šviesų funkcija (šviesos papildomai dega dvi minutes po variklio išjungimo). Be to, „New Master RWD” kabinoje su atnaujintais tamsiai mėlynos spalvos medžiaginiais apmušalais įrengtos naujos daiktadėžės, pavyzdžiui A4 formato dokumentams skirta dėtuvė centrinėje konsolėje.

Į „New Master RWD” komplektuojamas kartu su „Nissan” gaminamas 3,0 l dCi variklis. Euro IV standartus atitinkantis variklis siūlomas dviejų versijų – 130 AG ir 150 AG. Abiem atvejais kartu komplektuojama šešių pavarų mechaninė greičių dėžė. Automobilio stabdžių sistema optimizuota naujos kartos ABS ir avarinio stabdymo sistemai (EBA).

„New Master RWD” gaminamas penkių versijų: furgonas, didelis furgonas, sunkvežimis, didelis sunkvežimis ir važiuoklė su kabina. Pastarąjį variantą galima pritaikyti įvairiems atvejams ir poreikiams: atviram arba uždaram krovinių pervežimui, šaldytuvui ant ratų, avarinės tarnybos automobiliui. Iš viso „New Master RWD” galima pasirinkti iš daugiau nei dvidešimties kombinacijų.

„New Master RWD” siūlo platų kėbulų ir variklių derinių pasirinkimą, atitinkantį specifinius pirkėjų poreikius. Pirkėjai gali rinktis iš dviejų furgono ilgių, dviejų didesnio furgono tūrių (20 ir 22 kub. m.), važiuoklės su vienguba ar dviguba kabina, lengvojo sunkvežimio su vienguba ar dviguba kabina bei intensyvesniam naudojimui skirto didesnio sunkvežimio su vienguba ar dviguba kabina.

2006 m. pabaigoje „Renault” sustiprino savo trečios vietos pozicijas Europos furgonų rinkoje. Be to, „Master”, „Trafic” ir „Kangoo” lengvuosius komercinius modelius gaminanti „Renault” yra geriausiai parduodama lengvųjų komercinių automobilių markė Europoje devintus metus iš eilės. „Renault” tenka daugiau nei 15 proc. šių automobilių rinkos. 2006 m. „Master” ir „Master RWD” modelius gaminanti Battily gamykla Rytų Prancūzijoje pasiekė savo rekordą, pagaminusi 120 tūkstančių automobilių ir sumušė 2005 m. rekordą, kai buvo pagaminti 117 tūkst. „Master” ir „Master RWD” automobilių.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.