Lietuvos stipriųjų alkoholinių gėrimų gamybos bendrovė AB „Stumbras” didina savo pelną. 2006 metų preliminarus neaudituotas prieš mokesčius įmonės pelnas siekia 24,8 mln. litų. Tai yra 18 proc. daugiau nei 2005 metais (buvo 21 mln. litų). Per 2006 metus „Stumbro” pardavimai palyginus su 2005-aisiais išaugo 15 proc. ir pasiekė 114,43 mln. litų (skelbiama be PVM).
„2006-ieji „Stumbrui” buvo ypatingi. Įmonė šventė savo šimto metų jubiliejų. Šia proga bendrovė išleido į rinką naujus, analogų Lietuvoje neturinčius produktus „Šimtmečio degtinę” ir balzamą „Žalios devynerios”, kurie iš karto tapo itin populiarūs vartotojų tarpe”, – sako „Stumbro” generalinis direktorius Česlovas Matulevičius.
Anot jo, praėjusiais metais „Stumbras” į savo gamybinius pajėgumus investavo daugiau, nei šešis milijonus litų. Įmonėje buvo įdiegta itin moderni produktų etiketavimo bei pakavimo įranga, kiti technologiniai įrenginiai, padėję pagerinti „Stumbro” gaminamų gėrimų kokybę.
Tai, kad bendrovės gėrimai yra itin kokybiški įrodo ir tarptautiniai apdovanojimai. 2006 metais Jungtinių Amerikos Valstijų mieste San Franciske vykusiame degustaciniame konkurse „San Francisco world spirits competition 2006” „Stumbro” gaminama „Originali lietuviška degtinė” buvo apdovanota aukso medaliu. Tame pačiame konkurse kitas įmonės gaminys, žolelių trauktinė „Trejos devynerios” laimėjo net dvigubą aukso medalį.
„Stumbro” generalinio direktoriaus Č. Matulevičiaus teigimu, toks įmonės gaminių pripažinimas atvėrė dar didesnes perspektyvas eksportuoti „Stumbro” gaminius į kitas pasaulio šalis ir konkuruoti jose su tarptautiniais prekiniais ženklais.
„Šiais metais ženkliai išaugo „Stumbro” eksportas. Būtent aktyvi veikla kitose šalyse didžia dalimi prisidėjo prie puikių „Stumbro” metinių rezultatų”, – sako Č. Matulevičius.
Bendrovės alkoholinių gėrimų eksportas per 2006 metus, palyginti su 2005 metų laikotarpiu, išaugo 73 proc. – nuo 3,98 mln. iki 6, 90 mln. litų (skelbiama be PVM). „Stumbras” praėjusiais metaus daugiausia eksportavo degtinę, trauktinę ir likerius. Prioritetinės bendrovės eksporto rinkos – Latvija, Estija ir Lenkija.
„Stumbras” aktyviai eksportavo ir Izraelį, Jungtines Amerikos Valstijas, Italiją, Norvegiją, Didžiąją Britaniją, Airiją, Vokietiją, Kiprą, Graikiją, Australiją, Pietų ir Centrinės Azijos valstybes, Jungtinius Arabų Emyratus.
2007 metais „Stumbras” planuoja toliau investuoti į savo technologinius pajėgumus, pateikti vartotojams kokybe garsėjančių gėrimų bei aktyvinti rinkodaros veiksmus tiek šalies, tiek užsienio rinkose.