Pėsčiųjų tilto statyba įstrigo dėl per didelės kainos

Klaipėdiečiai vis dar nesulaukia pažadėto pėsčiųjų ir dviračių tilto nuo Švyturio gatvės per geležinkelį Burių gatvėje iki Melnragės, kurio statybų sutartį Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) su miesto Savivaldybe pasirašė dar 2004 metais.

Prasidėjus 2007-iesiems manoma, jog pėsčiųjų tilto per geležinkelį į Melnragę galima tikėtis sulaukti dar šiemet.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Architektūros ir miesto planavimo skyriaus vedėjas Almantas Mureika teigė esą Uosto direkcija tiltą pastatyti buvo įsipareigojusi dar praėjusių metų birželio mėnesį.

Pasak KVJUD infrastruktūros direktoriaus Algirdo Kamarausko, šiuo metu ieškomas naujas ir pigesnis tilto statybų variantas, todėl Klaipėdos miesto savivaldybei jau pasiūlyti projekto pakeitimai.

Tačiau kol kas KVJUD Savivaldybei pateikto alternatyvaus varianto vyriausiasis miesto architektas A. Mureika niekaip nevertina, kadangi, pasak jo, konkretus projektas dar neparodytas.

Jei tiltas pagal naują projektą išeitų už paruošto detaliojo plano ribų, dėl statybų reikėtų iškirsti papildomus medžius ir panašiai, tada būtų sprendžiama, ar reikia ką nors keisti ir kaip tai padaryti.

Tiltas reikalingas Melnragės gyventojams, dviratininkams, nes juo melnragiškių vaikai galėtų saugiau eiti į mokyklą, o dviratininkai dažnai matomi besinešą dviračius per bėgius.

Vyriausiojo miesto architekto A. Mureikos nuomone, jei nenori dirbti, tai gali surasti šimtus priežasčių tam tikriems įsipareigojimams nevykdyti. Panašių tiltų Europos miestuose yra ne po vieną dešimtį ir tai nesudėtingas statinys, kurio projektavimas gali trukti apie 3 mėnesius, statyba – panašiai. A. Mureika teigė tikintis, kad Uosto direkcija šį projektą baigs įgyvendinti dar šių metų vasarą.

Senasis KVJUD turimas projektas numatė, jog tiltas kirs 8 geležinkelio kelius, vedančius į UAB Krovinių terminalą bei AB „Klaipėdos nafta“, tuo tarpu naujajame projekte – tik tris, todėl jis gerokai sutrumpėtų. Nepaisant to, tiltas nenutoltų daug nuo anksčiau numatytos vietos – būtų maždaug 100 – 150 metrų tolėliau.

A. Kamarausko teigimu, tilto statyba pagal naująjį projektą būtų pigesnė ne kokybės, o tilto ilgio sąskaita.

A. Kamarauskas priminė, jog tilto statybos darbų konkursas jau buvo paskelbtas, tačiau norinčių dalyvauti neatsirado. Kiek vėliau KVJUD prie derybų stalo buvo sukvietusi potencialius rangovus, tačiau geriausia pasiūlyta kaina kone 2 kartus viršijo uostininkų numatytą – 1,5 milijono litų – sumą.

A. Kamarausko teigimu, KVJUD artimiausiu metu pateiks alternatyvius pasiūlymus tilto projektui AB „Pramprojektas“.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Statyba su žyma , , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.