Startuoja tradicinis rinkodaros pasiekimų konkursas

Jau ketvirtą kartą Lietuvoje ir Latvijoje bei aštuntą kartą Estijoje startuoja tradiciniu tampantis rinkodaros pasiekimų konkursas, kuriuo metu renkama efektyviausia metų rinkodaros kampanija. Nuo dabar iki sausio 31 d. priimamos visų, norinčiųjų dalyvauti konkurse, paraiškos, iš kurių ekspertų žiuri išrinks penkias pačias efektyviausias 2006-ųjų rinkodaros kampanijas. Nugalėtojas bus paskelbtas kovo 7 d. konferencijos „Password 2007” metu.

„Kiekvienais metais sulaukiame vis daugiau konkursinių paraiškų. Tai rodo, kad išskirtinė konkurso koncepcija pasiteisino – įmonėms svarbus ne vien tik kūrybiškumas, bet ir efektyvi rinkodaros kampanijų strategija, pasiekianti ar net viršijanti keltus tikslus. Rinkodara yra ne tik menas, bet ir svarbi verslo dalis”, – sako Artūras Olšauskas, „Password 2007” atstovas Lietuvoje.

Rinkodaros pasiekimų konkursą organizuoja trijose Baltijos šalyse leidžiamo žurnalo bei elektroninio savaitraščio „best-marketing” leidėjai. Konkursas organizuojamas kartu su Amerikos rinkodaros asociacija, EFFIE prekės ženklo savininke. EFFIE – svarbiausias tarptautinis rinkodaros efektyvumo konkursas, organizuojamas 33-iose pasaulio šalyse.

„Konkursas yra pats tiesiausias kelias Lietuvos verslui išsiaiškinti, kas yra geriausi rinkodaros specialistai, kalbant tiek apie klientus, tiek apie komunikacijos agentūras. Tad siekiame ne tik skatinti įmonių veiklos efektyvumą, bet ir apdovanoti geriausius Lietuvos rinkodaros bendruomenės narius”, – teigia Artūras Olšauskas.

Rinkodaros pasiekimų konkurso paraiškos vertinamos pagal 3 pagrindinius kriterijus: 33,3 proc. kūrybinė strategija (novatoriškumas, vykdymo kokybė); 33,3 proc. žiniasklaidos strategija (novatoriškumas, efektyvus žiniasklaidos panaudojimas); 33,3 proc. rezultatai (rezultatai, lyginant su kampanijos tikslais, rezultatai, lyginant su kampanijos kaštais). Konkurso žiuri sudaro sėkmingai dirbančių įmonių rinkodaros vadovai bei komunikacijos ekspertai.

Praėjusiais metais efektyviausia rinkodaros kampanija Lietuvoje buvo pripažinta „Fakto” autocentro atidarymo kampanija „Didžiųjų pasirodymas”. 2004–ųjų nugalėtoja – bendrovė „Omnitel” su „Ežio” rinkodaros kampanija „Kai niekas nevež, vež Ežis”.

Konferenciją „Password 2007”, kurios metu bus paskelbta efektyviausia Lietuvoje rinkodaros kampanija, organizuoja vienas didžiausių konferencijų organizatorių Baltijos šalyje „Hansa Conferences”, vienijanti prekinius ženklus Fastleader.com, best-marketing, GerasAptarnavimas.lt ir InnoEurope. Šiais metais „Password” konferencija vyks atsinaujinusios reklamos ir poligrafijos parodos „AdPrint 2007” metu Lietuvos parodų centre LITEXPO.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.