Priverstinė pardavėjos šypsena

Lietuvoje trūksta darbo jėgos ir tai geriausiai byloja padėtis didžiuosiuose prekybos centruose. Nors juose įrengta po dešimt ir daugiau kasų, dažniausiai tik prie kas antros sėdi ir pirkėjus aptarnauja kasininkės. Prekybos centrų vadovai neslepia: taip yra ne iš gero gyvenimo, pardavėjų labai trūksta. Tad natūralu, kad prie kasų nuolat susidaro didelės žmonių eilės, tenka pralaukti po 15-20 minučių ar dar ilgiau.

Pavargusios pardavėjos, dažniausiai jaunos mergaitės, net nepakeldamos akių prisiverčia su kiekvienu pirkėju pasisveikinti, o juos aptarnavus palinkėti geros dienos ar vakaro. Nuovargis, didelis darbo krūvis, o gal išsiblaškymas ar patirties stoka turi įtakos darbo kokybei – aptarnaujant pirkėjus neretai klystama. Skaitytoja Jadvyga Zubreckienė tokį pardavėjų darbo aplaidumą patyrė lankydamasi „Maximos” prekybos centre, įsikūrusiame V.Krėvės pr. Nusipirkusiai kelių rūšių saldainių ir kriaušių moteriai čekyje nurodyta pinigų suma pasirodė per didelė. Ji kreipėsi į vyr. kasininkę, kad pirkinį pasvertų kitomis svarstyklėmis.

„Pasirodė, kad kiekvienos rūšies produktų kiekis buvo padidintas po 70 g, sumokėjau trimis litais daugiau nei reikia, – piktinosi J.Zubreckienė. – Taip ir nesupratau, kas kaltas – blogai sureguliuotos svarstyklės ar pardavėjos aplaidumas. Manęs niekas dėl to neatsiprašė. Kas turi pasirūpinti, kad pirkėjai nebūtų apgaudinėjami?” Moteris teigia, kad šiame prekybos centre panašiai buvo pasielgta ir su jos vyru: paaiškėjus, kad pardavėja apsiriko, jam buvo grąžinti 8 litai. „Einame į prekybos centrą, o ne į turgų todėl, kad būtume sąžiningai aptarnaujami, bet ir čia sąžiningumo trūksta”, – teigė skaitytoja.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.