Apynauję autobusų stotį turėtų pakeisti modernesnė

Marijampolės valdžios vyrų galvose bręsta sumanymas mieste pastatyti naują autobusų stotį, nors dabartinė iškilo vos prieš ketverius metus

Marijampolės savivaldybės meras Vidmantas Brazys tikina, kad sprendimai dėl naujos autobusų stoties statybos kol kas nepriimti. Tačiau bendrovė „Marijampolės autobusų parkas”, kuriai priklauso dabartinė stotis, yra įpareigota pasirūpinti naujosios statybos projektu.

Neatitinka reikalavimų

Dabartinė stotis esą neatitinka tokiems objektams keliamų reikalavimų. Tiesa, ji buvo pastatyta tik prieš ketverius metus už 4,2 mln. litų pardavus senąją stotį pačiame miesto centre. Vietoj pastarosios dabar iškilęs didžiulis prekybos centras. Už senąją stotį gautos lėšos buvo panaudotos ne tik naujai autobusų stočiai tolėliau nuo miesto centro, greta geležinkelio stoties, statyti. Iš šių lėšų buvo įrengiama nauja turgavietė, dengta „Spindulio” kino teatro rekonstrukcijai gauta paskola.

Naujos autobusų stoties statyba kainavo tik 1,8 mln. litų. Buvo įrengtas naujas peronas ir pastatyta nedidelė buveinė stoties administracijai. Bilietų kasos įsikūrė geležinkelio stotyje, čia pat radosi ir bendros laukiamosios salės. Tačiau jau tada buvo aišku, kad nauja autobusų stotis Marijampolei per maža. Ypač tai išryškėjo išaugus per Marijampolę važiuojančių tarptautinių maršrutinių autobusų skaičiui. Jų keleiviai čia susiduria su itin dideliais nepatogumais – naktimis nėra kur prisiglausti, kai reikia luktelėti kito atvykstančio tarptautinio autobuso, dažnai būna užrakinti geležinkelio stotyje esantys tualetai. Nėra daugiau keleivių galinčios pamaitinti kavinės, valiutos keityklos.

Prieš pusantrų metų tarptautinių vežimų bendrovės „Ecolines” pasistatytas autobusų stoties priestatas gelbsti menkai. „Dabar matyti, kad mūsų viltys dalį autobusų stoties funkcijų perkelti į geležinkelio stotį nepasiteisino”, – teigė meras.

Ieškos lėšų

Pasak Brazio, naujas šiuolaikiškas dviejų aukštų stiklo ir metalo statinys, kuriam likę vietos šalia dabartinės autobusų stoties, kainuotų apie milijoną litų. „Kai bus parengtas projektas, galbūt prašysime Susisiekimo ministerijos paramos, tikėtina, kad pavyks gauti lėšų iš ES fondų”, – aiškino meras.

„Marijampolės autobusų parko” direktoriaus Algimanto Štaro nuomone, naujoji autobusų stotis per mėnesį turėtų būti pajėgi priimti keleivius iš 6-8 tūkst. autobusų. Be to, reikėtų pertvarkyti dabartinį peroną, atskiriant atvykstančių ir išvykstančių keleivių srautus, į naująjį pastatą iš geležinkelio stoties perkelti bilietų kasas, keleivių laukiamąsias sales. „Įmonė ir pati galėtų imtis tokios statybos, jei tik turėtų tam pinigų. Kol kas Marijampolės autobusų stoties veikla mums nuostolinga”, – tikino direktorius.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Statyba su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.