Lietuvoje metų komerciniu automobiliu išrinktas „Ford Transit”

Užvakar antrą kartą vykusiuose Metų komercinio automobilio rinkimuose, kuriuos organizavo transporto ir logistikos žurnalas „Kelias”, geriausiu pripažintas krovininis furgonas „Ford Transit”

Metų komercinio automobilio vertinimo komisijai, kurią sudarė didelius transporto parkus valdančių bendrovių „Pieno žvaigždės”, „Palink”, „Sanitex”, „DHL Lietuva”, „DPD Lietuva” ir UPS tinklui Lietuvoje atstovaujančios įmonės „Skubios siuntos” bei lizingo UAB „Hansa lizingas” atstovai, šiemet buvo pristatyti 9 nauji krovininiai furgonai.

Geriausi iš geriausiųjų

„Linkime išsaugoti šį vardą ir ateityje bei gaminti puikius automobilius mūsų verslui”, – UAB „Vista” atstovui Gintarui Sudarui atsiimant apdovanojimą linkėjo komisijos pirmininkas Mindaugas Pivoriūnas, bendrovės „DHL Lietuva” vadovas.

Tai antra „Ford Transit” sėkmė panašaus pobūdžio rinkimuose. Rudens pradžioje Hanoveryje per tarptautinę sunkiojo transporto parodą IAA šiam automobiliui buvo suteiktas tarptautinis Metų furgono („Van of the year”) titulas.

„Vertinti naujausių modelių pakvietėme ir prityrusius komercinio transporto pirkimo finansavimo specialistus. Jų nuomonė ir vertinimo kriterijai – pats rimčiausias argumentas bei patarimas tokią techniką perkantiems verslininkams”, – teigė Gytis Vincevičius, žurnalo „Kelias” redaktorius.

Pasak jo, šių metų komercinio automobilio rinkimuose buvo gausu dalyvių, nes bemaž visi gamintojai 2006-aisiais pristatė atnaujintą furgonų gamą. Pagal komplektaciją ir paskirtį konkursui pateikti modeliai buvo gana artimi vienas kitam. Tai 3,5 tonos krovininiai furgonai, pritaikyti vežioti įvairios paskirties krovinius: „Citroen Jumper”, „Peugeot Boxer”, „Fiat Ducato”, „Mercedes-Benz Sprinter”, „Iveco Daily”, „Ford Transit”, „Volkswagen Crafter”, „Renault Master” ir „Opel Movano”.

Išbandė praktiškai

Komisijos nariai vertino automobilius remdamiesi gausia technine ir eksploatavimo aspektus atspindinčia informacija. Siekdami įsitikinti, ar kiekvienas pristatytas furgonas yra tinkamas sunkiam darbui, jie bandė automobilius įvairiuose keliuose, mieste ir užmiestyje. „Įvertinome kiekvieno krovumą, krovinių skyriaus pritaikymą įvairiems daiktams vežti, vairuotojo darbo vietą, variklį, pavarų dėžę, pakabą. Taip pat atsižvelgėme į kiekvieno automobilio priežiūros intervalus, į tai, kiek servisų šalyje turi gamintojo atstovas, kokios suteikiamos garantijos. Kaina irgi buvo vienas iš kriterijų”, – apibūdino vertinimo aspektus komisijos narys Tadas Blaževičius, UAB „Sanitex” transporto padalinio vadovas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.