Švedai kuria naują verslo koncepciją vietiniam ir regioniniam transportavimui
Sunkiojo transporto specialistai iš „Volvo Trucks” pristatė naują verslo koncepciją Europoje, apimančią tiek „sudėtinga” vadinamą 12-26 tonų segmento sunkvežimių rinką, tiek ir paslaugas klientams tokiose srityse kaip regioninis krovinių gabenimas, atliekų surinkimas, smulkūs statybos darbai ir municipalinės paslaugos.
„Volvo” siūlo du naujus sunkvežimius: „Volvo FL” ir „Volvo FE”. Pirmasis modelis yra priskiriamas 12-18 tonų segmentui, o „Volvo FE „sukurtas sudėtingesnėms užduotims (segmentas nuo 18 iki 26 tonų). Abu sunkvežimiai gali būti individualiai pritaikomi pagal vietiniam ir regioniniam transportui keliamus reikalavimus.
Naujasis „Volvo FL” yra skirtas greitam krovinių gabenimui mieste sunkvežimiais, kurių bendroji masė sudaro nuo 12 iki 18 tonų, 4×2 važiuoklės konfigūracija. Jis siūlomas su trijų tipų – dienine, „Comfort” ir ekipažo kabinomis.
Mašina komplektuojama su dviem 7 litrų darbinio tūrio varikliais, išvystančiais 240 AG (920 Nm) arba 280 AG (1050 Nm).
„Volvo FL” taip pat gali būti pristatytas kaip visiškai parengtas darbui distribucinis sunkvežimis su galiniu keltuvu „Volvo FL CitiPro”.
Sunkesnės svorio kategorijos „Volvo FE” skirtas greitam ir efektyviam vietiniam ir regioniniam krovinių transportavimui, kai bendroji masė siekia nuo 18 iki 26 tonų. Galima rinktis 4×2 vilkiką arba 4×2, 6×2, 6×4 konfigūracijos važiuoklę, kurią galima pritaikyti atskiroms sritims. Šis modelis turi tokius pat kabinos variantus, tačiau variklių gama platesnė. Greta minėtų 240 ir 280 AG pajėgumo agregatų galima rinktis 320 AG (1200 Nm) motorą.
Kad klientams būtų lengviau pasirinkti tinkamiausią variantą ir sutrumpinti laiką nuo užsakymo pateikimo iki naujo sunkvežimio pristatymo, „Volvo” parengė keletą rekomendacijų įvairios paskirties transportui: sunkvežimiams su kėbulu, šiukšliavežiams, savivarčiams, gaisriniams automobiliams ir kelių valymo mašinoms.
Teisingai pasirinkus bazinius duomenis, toliau sunkvežimį galima sukomplektuoti pagal poreikį, pasirenkant vairuotojo kabiną ir įrangą, atitinkančią konkrečią pritaikymo sritį. Įmonės, kurios nori visiškai užbaigto sprendimo ir greito pristatymo, gali įsigyti „CitiPro”. Tai gamykloje visiškai parengtas dvylikatonis „Volvo FL” distribucinis sunkvežimis su kėbulu ir galiniu keltuvu, kuris gali būti naudojamas nuo pirmos pristatymo dienos.
„Volvo” strategai teigia, kad už naujos verslo koncepcijos sukūrimo slypi nuodugni įmonių poreikių ir prielaidų, sąlygojančių jų veiklą, analizė. Daugeliui įmonių, veikiančių miesto aplinkoje, krovinių gabenimas nėra pagrindinė veikla. Paprastai jos nori daugiau dėmesio skirti savo pagrindinei veiklai ir nėra nusiteikusios prižiūrėti visą transporto priemonių parką. Tokioms įmonėms svarbiausia pateikti saugius, ekonomiškus ir patikimus sprendimus. Jos nori ir patikimų sunkvežimių, ir gerai suplanuotos techninės priežiūros, padedančios vairuotojui atlikti savo darbą efektyviai ir su kuo mažiau prastovų, bei serviso paslaugų, garantuojančių, kad prekių ir krovinių gabenimas vyks sklandžiai ir be problemų.
„Didelis patikimumas ir netoli įsikūręs serviso centras yra ypač svarbūs faktoriai. Daug klientų reikalauja, kad iki techninio aptarnavimo centro būtų galima atvykti per 40 minučių ir kad jie iškart galėtų sulaukti pagalbos”, – aiškino „Volvo Trucks” Europos padalinio vadovas Roaras Isaksenas.
Ekonomiškumas ir patikimumas nėra vienintelės ypatybės, užėmusios svarbiausią vietą, kuriant naujus „Volvo FL” ir „Volvo FE”. Saugumas ir rūpinimasis aplinka taip pat buvo vieni iš prioritetų.
Kompanijos inžinieriai itin daug dėmesio skyrė geram matomumui ir galingiems stabdžiams, t.y. dalykams, kurie yra laikomi bene svarbiausiomis nelaimingų atsitikimų prevencijos priemonėmis tiek vairuotojo, tiek ir kitų eismo dalyvių atžvilgiu. Norėdami maksimaliai sumažinti vairuotojo traumų riziką susidūrimo atveju, kaip ir kitiems didesniems modeliams, su FL ir FE buvo atlikti susidūrimų testai pagal Švedijoje galiojančius reikalavimus.
Naujieji „Volvo” sunkvežimiai taip pat yra svarbus žingsnis tausojant aplinką. Dėl naujųjų variklių su SCR (atrankinės katalitinės redukcijos) technologijos išmetamųjų dujų kiekis į aplinką yra žymiai sumažintas. Jau dabar „Volvo FL” ir „Volvo FE” atitinka emisijos standartų reikalavimus, įsigaliosiančius Europoje nuo 2009-ųjų (Euro 5).