Dar vienas naujas žaidėjas „subkompaktų” rinkoje

Žinoma, tikėtis lengvo gyvenimo naujajam modeliui būtų paprasčiausiai naivu. Itin tirštai apgyvendintoje Europos subkompaktinių (t.y. B klasės) modelių rinkoje „Corsa” dėl vietos po saule teks rungtis su tradiciniais (ir stipriais) konkurentais „Fiat Punto”, „Peugeot 207″, Citroen C3”, „Renault Clio”, „Volkswagen Polo”. O kur dar agresyviai Senąjį žemyną šturmuojantys Japonijos bei Korėjos gamintojai.

Vis dėlto startas pavyko. Neseniai pasibaigusiame Europos „Metų automobilio” konkurse „Opel Corsa” ne tik pateko tarp geriausiųjų. Antroji vieta (vos dviem balais atsilikus nuo nugalėtojo) – tikrai šaunus laimėjimas.

Kita vertus, net nevertėtų tuo stebėtis. Iš esmės atnaujinama modelių gama per kelerius metus padėjo „Opel” atsikratyti neišraiškingų, nuobodžių automobilių gamintojo įvaizdžio. Naujoji „Corsa” irgi turi „šarmo”.

Gali pasirodyti elementaru (net primityvu), bet naujos kartos „Corsa” norisi vadinti tiesiog simpatišku automobiliu. Būtų galima ieškoti (ir, žinoma, rasti) daugybę kitokių žodžių, bet ant liežuvio galo taip ir sukasi „simpatiškas”. O kaipgi kitaip: priekinės grotelės, įkypi dideli žibintai formuoja itin draugišką vaizdą, tarsi automobilis šypsotųsi.

Emocionali išvaizda – neabejotinas pranašumas. Galima spėti, kad ne vienas pirkėjas tiesiog įsimylės šį simpatišką „mašiniuką” iš pirmo žvilgsnio.

Kaip ir „Vectra”, „Opel Corsa” trejų ir penkerių durų versijos (nors ir yra visiškai tokių pačių matmenų) atrodo skirtingai. Sportiškumu dvelkiantis trejų durų modelis akį traukia kupė primenančia žemėjančia stogo linija, reljefiškesnėmis ratų arkomis bei palyginti nedideliais trikampiais galiniais šoniniais langais. Penkerių durų versija iš išorės atrodo gerokai erdvesnė ir praktiškesnė. Maža to, šio modelio įvaizdį labai keičia ir kėbulo spalva. Ir potencialiems pirkėjams būtinai reikėtų atkreipti į tai dėmesį: šviesia spalva dažytas penkerių durų modelis spinduliuote spinduliuoja nerūpestingumu, žaismingumu – tarsi tipiškas miesto automobilis, o tamsiai dažyta trejų durų versija jau įgauna sportiško automobilio agresyvoką išvaizdą.

Pirkėjams siūloma rinktis iš trijų benzininių ir trijų dyzelinių variklių, pasiekiančių nuo 60 iki 125 AG. Jie būti komplektuojami su penkių arba šešių laipsnių mechaninėmis bei automatine pavarų dėžėmis.

Sportiško vairavimo entuziastams kiek vėliau bus pasiūlyta sportiška „Opel Corsa OPC” versija. Ji bus komplektuojama 1,6 litro tūrio benzininiu varikliu, „išspaudžiančiu” 190 AG.

„Opel” tikina, kad naująjį modelį geriau valdyti. Dėl standesnio kėbulo, naujos pakabos naująją „Corsa” vairuoti daug smagiau nei jos pirmtakę.

Vis dėlto nevertėtų pamiršti, kad šis automobilis labiau tinkamas laviruoti miesto sraute. Ramiai laviruoti, o ne sportiniu stiliumi „paišytis” į posūkį. Beje, elektroninė stabilumo sistema (ESP) neįtraukta nė į vieno komplektavimo lygio sąrašą – siūloma tik kaip papildoma įranga.

Siūlomi keturi įrangos lygiai: „Essentia”, „Enjoy”, „Sport” ir „Cosmo”.

Pigiausia „Opel Corsa Essentia” su kukliu 1 litro benzininiu (60 AG) varikliu kainuoja nuo 31 tūkstančio litų. Bet tai labai jau „biudžetinis” variantas su itin kukliu įrangos sąrašu.

Brangesnėse versijose, be įprastų komforto ir saugumo priemonių, galima papildomai užsisakyti nemažai modernių „žaisliukų”: didžiulį panoraminį stoglangį, valdomą elektra, įkalnės įveikimo pagalbos sistemą, adaptyvius (posūkio kryptimi pasisukančius) priekinius žibintus. Be to, avarinio stabdymo metu stabdžių žibintai pradeda mirksėti ir taip saugo nuo susidūrimo iš galo. Dar viena dėmesio verta detalė: galima užsisakyti kartu su numerio laikikliu bei papildomais žibintais ištraukiamą dviračių tvirtinimo stovą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.